lördag, juni 14, 2008

Mår toppen!!+revolutionära tankegångar.

I dag mår jag=Tip top, förutom pyttelite ryggvärk när jag står och går.
:-)

Med risk för att bli registrerad av säpo , har jag skrivit nåt långt nertill på denna sidan. Missa ej det.

Fan! VAD jag älsar dom här dagarna, när de väl kommer!!!!!
Har kunnat sortera saker och lagt in i mitt nya stora skåp.
Har tvättat håret och pysslat om mig.
Har kunnat skriva inlägg på forum, utan att fingrarna kroknar och hjärnan känns degig och minnet uteblir ju p.g.a värk som stör s a s.
Har kunnat betrakta smycken och orkat både hänga mina på plats och lägga andra i små lådor.

Beundrar Andrea på
http://klockantio.org
hennes, korn-blå smycken som hon har gjort till mig i present.

De är så fruktansvärt fina, att jag ska be henne att få härmas lite och göra
likadana armband i lite olika färger så jag kan ha olika färger på kläderna.
Tyvärr är jag ej så fiffig att jag skulle kunna härma och göra halsbandet, möjligen då örhängena.

Önskar jag laddat batterierna i kameran för då hade ni fått sett foto på skönheterna.
:-)
Vet att jag ska ha ett foto på gamla hemsidans server iofs.
Kan ju kolla och lägga in det här senare i dag i så fall.

Varje gång jag mår bra, så brukar jag tända så många ljus som möjligt och hänga i taket, ställa på verandaräcket.
I går var det en sån kväll för första gången sen i vintras, tror jag.

Min ena granne vet om detta, vad ljusen signalerar om och jag tycker det är skoj att kunna visa hur man mår på ett sånt sätt så kan hon ju komma över om hon vill hit.
:-)

Blir så eurforiskt glad, då jag mår bra så jag vet inte nu vad jag ska ta mig till.
Finns en hel del att välja på här.

Fick t.ex 5 st äkta silver-hängen av en säljare på Tradera, som var nån dag sen med leveransen och ville gottgöra detta.

Herreguuuud så fina hängen hon gav mig helt gratis.
Det var ju alldeles för mkt, men jag fick veta att hon designat dem själv och säljer kollektioner med dessa till Japan.

Fantastiskt att man kan göra så.

Har aldrig tänkt i de här banorna förut.
Men nu köpte jag faktiskt ett helt paket med studier om hur man gör om man vill importera.
Kostade 390 kr, och man fick kataloger med.

Tyvärr är det inte saker där som jag gillar=sånt som glittar.
Men jag har inte hunnit bläddra igenom allt ännu, så hoppet finns kvar.
;-)

Min högsta ´önskan på denna jorden, förutom familjens och nära och käras hälsa, är att få starta ett litet företag.
Och kunna frisksskriva mig motsvarande %.

Helt frisk är väl lite förment att tro att jag kan bli, men jag måste väl ändå kunna hoppas på 25%, eller hur?

Ibland gråter jag över att vi människor inte längre lever i flock där gamla och sjuka och handikappade fortfarande kan bidra till samhällsekonomin, på våra villkor.

Jag blir så ledsen att jag hulkar och skakar och stortjuter t.o.m.

Borgliga regeringen har lurat i alla att det finns ett ljus i tunnelen.

MEN
De vill ju bara att s j u k a RIKA , f u n k t i o n s h i n d r a d e människor, skall kunna få jobba/starta eget.

Och sjuka och funktionshindrade a r b e t a r e ska fockas ut till att leva på socialbidrag och kanske inte ens det, för då ställs säkert såna krav som ställs på t.ex heroinister=omöjliga krav som man inte får lov att tacka nej till utan att mista all försörjning:-(

De vill givetvis INTE att arbetarklassen ska kunna fortsätta bo i villor, hus och ha valfrihet och kunna starta eget.

Ni tror väl ändå inte att borgarna vill OSS arbetare väl?
NEJ NEJ nej så är det icke nej!!

De vill hålla reda på EXAKT vad alla arbetare och potentiella arbetare gör och har för sig så att de snabbt kan rycka tag i oss då de behöver få nåt arbete utfört.:-(

Med "potentiella arbetare", menas elever i grundskolan och framåt.

Självklart ska arbetarbarnen tidigt betygsättas och sorteras in i rätt fack.
FY FAN FÖR ATT BEHÖVA SUGA KUK PÅ ÖVERHETEN!!!!!
:-(
Men så var det innan vi fick rösträtt och bättre villkor och kommer att så förbli nu då allt bra villkoren som fackliga lagar/avtal/sociala skyddsnätet försvinner, för att ingen TROR sina öron och ögon och inte ens sossar och vp kan drömma om att snart har de byggt upp slavsamhället igen.

Men DÅ är det redan försent.

Åter till att ,med svältande magar, försöka göra revolt och t.ex spränga båtar med strejkbrytare i luften, som man gjorde på den gode Amaltheamannens tid och som han fick sitta på långholmen och vänta på dödsstraff för att han begick det brottet.

Borgligheten/överheten har nog glömt bort att man kan bita ollonet av dem, när helst man känner för det.
;o)))
Men då drar de väl tänderna ur käften på en, eller som det är nu, man har ju inte råd med tandläkaren heller så då ramlar väl skiten ur ändå och där får man vackert suga vidare.
:-(((((

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida