söndag, februari 25, 2007

Grafikprogram och hemsida

Mår i dag?Halvbra..VÄRKDAG DOCK

Motion?NEH

Humör?GANSKA LÅG

Värk på en skala 1-10?8


Äntligen har jag lagt min ordinarie hemsida i viloläge.
Har ju glömt hur man kodar html, men kom på efter en stund hur man gör.

Är så där astrött som jag blir då jag har värk.
Idag var det dessutom en fruktansvärd sort av värk där även överarmarna
gjorde svinont.
Hade dessutom legat och klämt högerarmen hela natten och strypt blodtillförseln, samt
att nya tangentbordet gör att jag inte kan ha händerna raka och utfällda fingrar och då tar även handlederna stryk och jag domnar nu och får sånt senddrag överallt i händerna att sendrag under foten är en solkenskänsla i jämförelse..därför slutar jag nu..hej hej...ska ni mejla mig så kolla hemsidan tawanda.net

1 kommentarer:

Klockan februari 26, 2007 3:04 em , Anonymous Anonym sa...

Bra att ni är uppkopplade igen :)

(Kan du inte lägga ut en länk hit till bloggen på din hemsida? Bara en liten en. För jag har ju inte tillgång till "Favoriterna" när jag inte har dator hemma, och jag har inte lärt mig adressen hit än.)

Kram Andrea

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida