onsdag, januari 03, 2007

Tittar in kort

God morgon!
Här sitter jag yrvaken och knappar på tangenterna.
Måste nog lägga mig en stund till.

Har det så bra med min yngsta bästis som är här på besök att
det går ju inte ens att beskriva.

Klarar av ca 300% mer saker då hon är här och jag får så mkt hjälp.
Har tänkt mig henne som min personliga assistent.
Tänk om nåt sånt vore möjligt ändå?

Vill helst att hon stannar kvar här.
Men det går ju så klart inte och i kväll åker hon hem.
:-(

Vi avslutade gårdagsnatten med att se 2/3 av Pirates of caribian 2.
Den är bra men inte lika bra som 1:a filmen.

Sen händer det väldigt oroande saker på nära håll till vår familj.
Så jag är lite frånvarande och stirrig här emellanåt.

Sjuk person i släkten ligger på intensiven sen några dagar, och där vi misstänger en läkare för att ha förvärrat situationen.
:-((

Nej jag måste nog lägga mig en stund till som sagt.

Återkommer..

2 kommentarer:

Klockan januari 06, 2007 10:07 em , Blogger RedAngel sa...

Hejhej...va kul med sällskap & tvkvällar haha, skönt att bara kunna softa lite! Inte fullt så kul med familj på intensiven, hoppas det går bra & att inte läkarna ställer till det värre!!!

 
Klockan januari 07, 2007 4:01 em , Anonymous Anonym sa...

Hej Ankie!

Nytt år och nya tag, god fortsättning!

Har en bloggenkät till dig att besvara om lusten faller på. Du hittar frågorna i min blogg.

*Kram!*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida