onsdag, januari 17, 2007

Moloken är bara förnamnet

Mår i dag?
Inte bra , men frisk fysiskt, men är i zombiestadiet igen. Jag som trodde jag var ur detta , eftersom jag varit det så pass länge tyckte jag.
Motion?
Nej och snart dör jag väl i brist på det.
Humör?
moll
Värk på en skala 1-10?
6

Gud vad jag skriver illa ser jag då jag läser min egen blogg efter några dar. Då först ser jag nämligen stavfelen.
-Måste bara understryka att jag är INTE dålig på att stava och vet hur man stavar , men har på senaste tiden upptäckt att jag gör ganska grova felstavningar och jag vet inte varför.
Iofs så ser jag otroligt illa och har usel känsel i fingertopparna, men jag tror ändå att det har med min hormonsjukdom att göra eller båda hormonsjukdomarna rättare sagt.=dåligt minne och seg tankeförmåga helt enkelt.
I alla fall har jag aldrig stavat till ord på det viset jag gör nu. *suckar*..Vet inte men jag är rätt så stolt över att jag kan stava så det är en liten knäck för självkänslan att se orden så där fula, med omslängda bokstäver och helt felstavade lätta ord t.o.m:-(
Minnet är nu så uselt att jag blir skraj på riktigt.
Kan inte leta fram och ta fram t.ex minnet av hur man stavar till otäckt??? Hur ska det vara nu ? Är det otäkt eller otäckt??? Ja ni ser själva...så skulle jag aldrig behöva fråga om jag var mig själv som förr och hade snabb access, tillgång till minnen hur djupt begravna de än var inuti min hjärna....:-(

I dag på morgonen skulle jag åka till vårdcentralen hade jag tänkt, men sambon fick ändrade direktiv och fick jobba dag plötsligt eller rättare sagt gå på kurs på dagtid och sen förväntar de sig tydligen att han ska jobba hela natten ovanpå det?? Jamen hallåååå....man har väl rätt till 8 timmars sömn däremellan enligt lag om jag inte missminner mig.`? Vilke ju inte är helt osannolikt att jag gör...missminner mig, menar jag..he he.....

Har inte så ont i händerna i dag, men dom är hemskt domnade och nacken värker som faen och tabletterna går spårlöst förbi utan nån effekt alls...Sånt fattar inte jag..Hur det kan vara så inibomben olika med hur medicin behagar ta eller inte ta...

Jag deppade i hop i dag då jag fick räkningen för att jag säljer på ett visst ställe på nätet= 789kr:-(
Har inte sålt för mer än max 250 kronor kanske så jag går med brakförlust kan man lugnt säga.:-(

Nu jädrar ska jag bara lägga ut grejer som jag sen låter ligga där i minst 14 dagar för då kan de inte debitera mig så som de gjort, för varje gång ett försälningsförsök gått på repeat och jag var dum nog att välja kort datum s a s.:-(

Ja ni ser bara sura kommentarer från mig i dag och jag är missnöjd så nu släpper jag tangentbordet för att sova om det går så kanske jag vaknar mer på rätt sida sen....ajöööö så länge....



2 kommentarer:

Klockan januari 19, 2007 6:22 em , Blogger RedAngel sa...

Just det ankie..helt på tal om en annan sak: Du ville köpa en ny data billigt för enbart dina jobb & jag kan rekomendera it-aktion.se på nätet, för du bor ju i sthlms området, antingen åker man & hämtar upp datan själv i bromma eller vissa så skickar de hem!

Där man man buda på både datorer, plattskärmar, skrivare & annat till datan och har man tur så får man en sprojlans ny data från ngn konkurs hehe. Köpte min multiskrivare där för 250kr, syrran köpte en ny från dell för 2500 och vi har samma jävla skrivare *S*! Så...har man näsa för klipp...kolla där!

 
Klockan januari 22, 2007 12:45 fm , Blogger A L V A S - P A P P A ! sa...

kom igen bara!!

(=

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida