måndag, januari 08, 2007

Min kopp te

Min kopp te
Vad sägs om detta da?
BJERSANDERS BALLA BILDER

Håller på med ännu en shop där blandade saker ska komma upp, men den är låångt ifrån klar.

Jag fick syn på sonenes senaste underbara skapelse och la upp den direkt i shopen.
Ni ser den om ni går dit via länken ovan..z...zzzz.....zz
oJ FÖRLÅT..har ej sovit på ett dygn....men jag öppnade denna butiken på ett kick då jag köpte en väggklocka och en mugg med sonens farfar tillika sambons far på.
Det är hemligt vilka som ska få dem, men fasen vad balla de blev.
Muggen ändrar dessutom färg.
Jag säljer såna inne i våran butik nu...så kika in där och mkt mer ska komma, men som sagt måste sova först.

Mår bra men är trött och glad.
:-)

3 kommentarer:

Klockan januari 10, 2007 1:22 fm , Blogger RedAngel sa...

fan vad ballt...vart hittar du alla ställen?! *S* ska kika in lejter å skåda vilka nya ver ni har att erbjuda

 
Klockan januari 12, 2007 9:39 em , Blogger Min kopp te! sa...

Ja jag vet inte vart jag hittar dem.
Oftast är det på vägen då jag letar efter nåt helt annat.
Är också för impulsiv för att se mig noggranner omkring och kommer ju aldrig i håg hur jag kom dit.
;-))

Jag har inte fått svar från supporten än om en fråga jag ställde dem så därför finns inga nya bilder just nu.
Man kan i alla fall ha hur många butiker man vill ha, gratis, eller så betalar man ca 340 kr/år och får en butik där man kan ha många bilder och designer i stället på ett och samma plejs..
Jag funderar på att betala jag.

:-)
Jag väntar nu på den där klockan som vi ska ge bort....spännande värre..ju.

 
Klockan januari 13, 2007 9:49 em , Blogger RedAngel sa...

kollade ¨på ett annat ställe...kolla på min sida efter länken adriart´s, den shoppen kunde man göra tex kuddar & glasunderlägg m.m och gratis, verka inte va ngr begränsningar i antal...ännu vad jag har sett!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida