måndag, september 04, 2006

Min idol är död!

Lamp animated by me!
En mycket kär idol är död!
Stewe Irwin!
Han sägs ha haft adhd och jag har tittat på så många program som möjligt där de räddar djur av alla de slag och så klart i synnerhet krokodiler.
Den energin och den livsglädjen är svår att slå!
Han måste varit gudasänd.
Hans mamma dog för några år sen och jag tror att hon hämtade hem honom till gud så hon slapp vara ensam.

Det värsta är att jag läste i Aftonbladet att hans fru var ute på nån slags vandring.
Men de har väl mobiltelefoner där.
Lider nåt så hemskt med lilla 8 åriga dottern, frun och 2-åriga sonen som inte får uppleva sin pappa.

Jag har själv mist min pappa mycket hastigt,då jag var 19 år och min syster bara 14.

Läs här på engelska. Där finns även ett så himla fint foto på Steve och hans fru.
http://www.news.com.au/adelaidenow/story/0,22606,20349888-421,00.html
Jag tog med detta ljuset.
Sörjer och gråter.

3 kommentarer:

Klockan september 05, 2006 11:07 em , Anonymous Anonym sa...

Jo, jag tycker det var extremt tragiskt att han nu är död. Han och hans fru = underbart sköna människor. :´(

 
Klockan september 06, 2006 9:15 fm , Anonymous Anonym sa...

Ja visst är det sorgligt! Robby kom inspringande till mig och nästan skrek, vet du vem som har dött?!?!?! Jag kunde knappt tro det var sant när han talade om för mig vem som dött.
Han var vår idol också, vi tittade på det mesta av honom! Hur grymt det än låter kände jag det som att han fick en värdig död, men jag tror du förstår vad jag menar.
Kramilikram Annica/alias Kraxa

 
Klockan september 06, 2006 2:46 em , Blogger Min kopp te! sa...

Ja a! Jag fick nästan samma "knivhugg" i magen , då M sa det till mig, som då pappa dog och mamma väckte mig och berättade att polisen varit där och att pappa var död.:-(

Jag tycker som du att han fick en snabb och värdig död.

Hade inte varit kul om en krokodil käkat upp honom, eftersom han var så bra på att handskas med dem.
Många brukade tydligen säga åt honom att krokodilerna skulle bli hans död..Sa han i nåt av programmen.
Och tji fick dom!!

Sara! Jag tycker också att de var som gjorda för varann som par och så himla livssprudlande.

Vågar knappt se på tv i fall hon frun dyker upp och man kan se sorgen i hennes blick.
Att blicken förändrats, vill jag inte se.:-(

Massa kramelikramar!
Ankie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida