lördag, september 09, 2006

Forum kan vara besvärliga....

Mår i dag?vet inte då det är natt, men sömnpillret tar så jag knappt kan skriva

Motion?Nej

Humör?så där

Värk på en skala 1-10?2


.....att sköta.
Fick spader i dag då forumet försvann.
Skapade genast ett nytt och upptäckte till min förtjusning att det forumet
är på svenska. Jag valde svenska och var osäker på om HELA forumet skulle förbli
på svenska-

Jag har nu 1 st smf-forum
1 st phpbb-forum.
Nu får folk kolla in bägge och sen rösta om vilket de/ni vill ha.
Det är alltså forum för debatt om diagnoser och inget annat, så ni tänker på det.

I morgon ska jag försöka att hålla mig undan datorn så mkt som möjligt och gå ut i den friska kalla luften på promenad istället.

So long!

1 kommentarer:

Klockan september 10, 2006 5:37 em , Anonymous Anonym sa...

Jag lägger mej nog inte i Forumen.
Diagnossnack försöker jag vänta med till det verkligen är dags för det. Annars då.. såg du skulle bygga om din hemsa.. Kanske något som är bra, men jag gillar din som den är ändå. Hoppas du fått frisk luft idag och har det varit som här denna söndag, så har du haft en underbar dag ska jag säja. Vi har varit på tur till vackra Österlen hela dagen.. ska se om det fastnade något i kameraögat. Som vanligt var inte batterierna så välladdade, men tror det blev några. Har du sett mina fotoshoware inne i Lilla gömman??
ha de gott Ankie och försök vad du än gör att få ordentligt med frisk luft det gör så mycket.
Kramen på sej

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida