söndag, september 03, 2006

I morgon gäller det...

Mår i dag?Förvärkt och sömnig

Motion?Nej är stel som fan

Humör?Bra

Värk på en skala 1-10?8


I morgon gäller det.
Ska sonen få nåt att göra fram tills folkhögskolan som han ska söka men inte kan komma in på förrens tidigast nästa höst??????

Ska jag få höjda dosen Levaxin och kommer det hjälpa mot glömska, hårafall, svampväxt, läderartad torr hud som flagnar, fett hår som det dryper om, ostabilt skelett, muntorrhet????

Har varit upptagen av foruminställningar då folk tydligen inte kunnat skriva där.?!
Tur att nån mejlade mig angående det för annars hade jag inte kunnat märka nåt själv.

Men jag vet fortfarande inte om mina nya inställningar gör så att detta felet upphört?
Ni får gärna surfa in och prova och kolla om det går att posta och svara och sen mejla mig ifall att det inte går.

lillkrax2002@yahoo.se
Kan ni skriva till.
Jag orkar inte spamskydda denna mejlen just nu.
Fan att man ska vara så trött..
Vill ju skriva och läsa hos min äldsta bästis som skrivit så mkt och så vill jag läsa hos Red puppy ass en djävul i rött också och sen hos många andra nätvänner.
Är jämt nyfiken på vad de gjort:-)
Pöss på er alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida