lördag, september 02, 2006

Busringning och testar ImageShacks snabbblogg

Mr i dag?Arg och trött som ett bi

Motion?Ja man får hjärtklappning då telefonen ringer kl 3 på natten

Humör?Så jävla förbannad på busringaren

Värk på en skala 1-10?Har ledvärk på grund av vädret så det blir ca 7


Min kopp te
Vaknade mitt i natten av en idiot som busringde och skrek på bruten svenska att han ville köpa vårt pingisbord??!!
Jag är så trött att jag kan dö och hade nu äntligen chansen att somna, men icke sa nicke:-(
Sonen blev också skiträdd och ville ringa pappa sin vilket vi gjorde.
Han försökte trösta oss, och lyckades väl en aning kanske och jag var mest ilsk på fanstyget som ringde så där och väckte mig....grrr...morr....

-*Nä lägg inte på*, sa personen också och jag hade inte lagt på utan lagt av luren..*suckar & stönar*. Jag själv då alltså;-)

Ja det var det och nu får ni se ett foto jag tog på månen förra året...så det kan bli..hihihi:-)Ses!
nix det bidde inget foto tyvärr då imageshack bara säger att det är ett internal error hela tiden...:-(((

FrågaNån här som lyckats med att blogga inifrån ImageShack nån gång?????

Jag får inte lägga mig förrens det blir ljust ute för sonen, men han hindrar mig så klart inte, men jag tycker så synd om honom då han fick kraftig hjärtklappning av rädsla:-(

Vi har sett för mkt på tv , såna program där man får se och höra verkliga inbrott, där telefonväxeln på 112 sitter en telefonist och lyssnar medans det begås inbrott osv....Inte bra för nån av oss att se sådana program , tror jag...

Ses!

1 kommentarer:

Klockan september 02, 2006 6:56 em , Blogger RedAngel sa...

*S* nämen vad irriterande med felringningar, brukar oxå få det ibland & lika förvånad blir man!

Fint forumet är, kikade in en snabb repa =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida