söndag, augusti 13, 2006

Lingonf 3 dar sen+grodor

Mår i dag?Halvbra

Motion?Bara suttit still

Humör?Ganska bra irriterar mig på motgångar med datorn bara

Värk på en skala 1-10?5

Hallo! Nu bloggar jag via ImaeShack och det är så bekvämt då man kan sända med en bild därifrån samtidigt.

I dag regnar det och är mulet, men himla mysigt tycker jag.
En sån här dag kan man tända ljus och ha det coolt, men jag tänder alla mina röda lampor som jag köpt på tradera bl.a.
:-)

Lingonveckan startade för 3 dagar sen.
Bara noterar för egen räknings skull.

Mår rätt så bra.
Har inte gjort nåt särkilt mer än pillat på hemsidan och bloggen nu då datorn är turbosnabb efter att M ändrade på inställningarna.
:-)
Jo jusy det...Inga grodor har synnts till och det tycker jag är synd eftersom grodor på ens tomt indikerar att det är en bra miljö. Vi har alltid haft grodor här och även lövgrodor...Undrar om de påverkades av sprängningen av berget här?
Ses!
Edit..shit helvete det gick inte att posta från ImageShack utan där kommer bara upp en popup som säger internal server error
:-(
Klistrar därför in länken med min lilla slideshowbild som jag skulle postat men inte kunde, dock får man ju alltid koden så nu får vi se om det funkar..

3 kommentarer:

Klockan augusti 14, 2006 7:48 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen min! Men gu´vad fantastiskt att ni har lövgrodor!!! Vad jag lärt mig finns dom endast sparsamt i södra Skåne !!! Det har varit lite av en dröm hos mig att få åka till Skåne och få se dom !! Jag har mått så jävla dåligt sedan den där översvämningen i grannens lägenhet 26 juli, har heller inte fått något vettigt svar om jag är "skyldig" eller inte, men nu tycker jag dom borde ha kommit till mig med någon slags förklaring eller vad jag ska säga, hur som helst måste hela deras lägenhet renoveras och det verkar ju sjukt om det skulle ha berott på att jag spolade ner kattsanden, det sjuka är ju tycker jag, om kattsanden låg i deras lägenhet hur kan det då vara den som orsakade stoppet, eftersom att dom fick komma 2 gånger med högtryckspruta för att få bort stoppet. Men klart man blir orolig när dom rusar in hos mig och börjar rota i kattlådorna och tar med sig lite kattsand och säger att vi har bevis!! Grannen kom hem för några dagar sedan, jag försökte då prata med henne, men jag förstår ju att hon är stressad och upptagen, fick i alla fall ett svar och det var det att felet tydligen låg i badrummet, så jag borde väl kunna koppla bort detta, för det lät inte direkt på henne som att det skulle vara mitt fel.
Jag har ju tyvärr förmågan att oroa mig i överkant och det tar ju knäcken på en!! Jag har i alla fall ett glädjeämne nu och det är att jag ska få hem kissen LillaGumman i slutet av September, har satt in lite bilder i min blogg på henne och hennes ungar om du vill kika!!!
Tack söta och vackra du för kommentaren i min tagg!!! Ha det gott! Kramilikram Annica

 
Klockan augusti 14, 2006 9:25 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Vad glad det gör mig att du fått lite ork tillbaka. Hoppas du får ordning på din diabetes och sköldkörtel och allt. Inte kul att vara sjuk, jag vet (astma, reumatism har jag själv). Men jag märker en viss posivitism (heter det så?) i ditt senaste inlägg i bloggen. Härligt gumman!!!!!

Jag har fått förnyade krafter och ork när det gäller HTML-kodning och bloggande. Är visserligen helt svullen i fingrarna nu, men det sk**er jag i :)
Är hemma med båda barnen fortfarande men ska börja skola in mini-man på dagis imorrn. Känns både bra och dåligt. Han är ju såååå liten! Men men..jag måste, för jag får inte stämpla och vara arbetssökande utan dagisplats.
Nu ska vi gå och hälsa på min farmor. Många många kramar

 
Klockan augusti 14, 2006 11:24 fm , Anonymous Anonym sa...

Visst är det lite mysigt att kunna tända ljus på kvällarna nu. Här öser regnet ner i dag.

Grodor "samlade" jag då jag var liten....i mammas tvättbalja *fniss*

Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida