tisdag, juli 04, 2006

Mått bra

Mår i dag?Lite sämre, än de 2 senaste dagarna, men ganska bra ändå

Motion?Hoppat och klättrat på tomten och gått ut och in ur rummen mycket och ofta:-)

Humör?Gott, men jag har kort stubin märker jag=är mig själv som sonen uttryckte det och så sa han*Pappa pappa! Mamma är tillbaka igen* Varvid den rare fadern utbrister *Ankie has made a comeback*;o)

Värk p? en skala 1-10?Tyvärr så är det 8:or på både händer och ryggen:-( Känner av värmeökningen och omslaget i vädret..värme och lågtryck kan vara den allra värsta kombinationen tror jag...Men jag har bedövat mig med att ta värktabletterna tätt inpå och ska försöka sova bort skiten senare


Har gjort de senaste dagarna då?
Jag har varit vaken måmga timmar och varit pigg som en mört och inte haft ångest, trots att det fortfarande var så att jag inte kommit i väg till Vårdcentralen för prover, MEN idag, i morse så kom vi i väg och det var nästan inga folk i kö där=sköööönt..Det var tydligen nåt jag oroat mig hemskt för och kanske en delanledning till att jag inte åkte med M ner.
Då när han var där så var det smockfullt med pensionärer.

Nu är det över och nu får vi avvakta provsvar.
I alla fall får jag svar då hon ska sätta in en ny medicin på mig läkerskan ..

Det är asvarmt inne i vårt hus så här snurrar bordsfläkten alldeles intill mig och R har en golvfläkt inne i sitt rum.
OBS TIPS=blöt en frottehanduk och lägg på huvet och varva med att lägga den runt handleder och vrister så kyler man nämligen ner en kropp på bästa sätt.;-)
Blodet passerar ju dessa delar av handled och fot och huvude ganska ytligt om jag förstått allt rätt?!

Nu ska jag kolla upp mina vilda shoppinglistor på Tradera.
Tjollahopp vad glad jag är att jag blev smärtlindrad.
För bara typ 1 timma sen låg jag och gnällde och snurrade runt i sängen och alla ställningar gjorde asont..bläääää för värk...
MEN HÖRRÖ ANKIE!!!!!!!! Du skulle ju INTE skriva om värk och ja nonchalera skiten.
Förlåt jag glömde;-)
Blev lite överraskad så jag kom av mig...
See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida