onsdag, juli 19, 2006

Titt in!

Mår i dag?Trött och lite ont halsen

Motion?
Nej
Humör?Ganska bra

Värk på en skala 1-10?Lite ledvär 2 och ryggen krampar emellanåt 5

Hej hej! Skriver en kort notering då det var så många dar sen sist.

Har fint besök här!
En kär nätvän och vän!
:-)
Vi har det väldans trevligt.
Jag är ganska så trött och tror nu att ämnesomsättningen kanske kommit igång så mina mediciner omsätts i kroppen snabbare och därmed blir jag tröttare än förut direkt efter medicintag.

Det är smärtstillande och några andra sorters mediciner jag pratar om här så ingen tror att det är adhd-mediciner , därför att såna äter jag inte just nu.

Det är svårt för mig att skriva då tankarna fortfarande är så tröga och jag tappar hela tiden tråden.

I dag ringde jag till husläkaren och hon svarade glatt=*Åh vilken tur att det var du som ringer för jag blir så glad av att prata med dig.*:-))
Sånt uppmuntrar mig enormt mkt att få höra.
:-)

På återseende!

2 kommentarer:

Klockan juli 21, 2006 6:49 em , Anonymous Anonym sa...

hej
jag reser bort en vecka - ha det så bra och på återseende!! kram

 
Klockan juli 24, 2006 10:21 em , Anonymous Anonym sa...

Vilken härlig kommentar av husläkaren :) Sköt om dig! kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida