lördag, maj 06, 2006

Byta färger på bloggen..sommar?!

Mr i dag?Har just gått upp och pinkade bra för en gångs skull

Motion?Kutade upp för lilla backen till huset

Humör?Halvdant

Värk på en skala 1-10?Händerna 4 och ryggen 6


Så fort jag kommer in till bloggen här blir humöret sänkt och det känns som att jag inte kan skriva med nån annan melodi än moll.

Konstigt för så har det nog egentligen varit rätt genomgående=jag skriver av mig allt jag är missnöjd med här, för att sen gå i väg och skratta hos andra nätvänner.
Har tänkt på att jag är personlighetsklyven här.
Sån som jag är i bloggen är jag ju aldrig med folk IRL, får jag hoppas?!
Överlag är jag glad då jag pratar med andra människor i alla fall.
Inte står jag och berättar ingående om hela mitt illamående heller.

Ska nog ta och byta färger helt på bloggen här.
Ta bort alla bilder och bakgrunder och så försöka välja lite olika glada färger i stället.
Då laddas nog sidan lättare också..
Jivvlar nu vill inte händerna vara med. Jag som skrev en rätt låg siffra på skalan om hur värken är just nu.
Den ökas nu på till en 7:a minst:-(


Det är sommarväder ute nu.
SÅ underbart att man kan knappt tro att det är sant, men jag vill inte ha mer varmt än 20 grader, precis som min söta vän skrev i min gästbok.
Tack för det inlägget föresstenCordelia!:-)

Har velat skriva och kommentera hos min bästis Kraxa också, men jag förmår nog inte mer i dag heller:-/

Just nu är det trist att ha så ont att inte kunna göra nånting alls och när jag skrever ingenting så menar jag verkligen= ingenting kan jag göra.
:-/
Inte plocka , inte städa så det blir bara sängläge och så har det varit nu så pass länge att min kropp snart inte pallar.
Har ju en fått en stor mage (ala gravid med trillingar-stuket)
Den trycker på de innre organen.

När jag säger att huset det lilla ser ut som fan gjort piruetter där inne så MENAR jag vartenda ord=det är en sanitär olägenhet.
Värst är att inte veta hur man ska få bort detta.

Kan ju inte begära mer av M och R.
Det är min skit som ligger där uppe, alltså mina arbetsuppgifter som jag inte genomfört ligger där bokstavligen och hånar mig:-/

Finns det firmor/städföretag som tar på sig att plocka upp andras skittvätt och toapapper och smutsiga lappar, papper, handukar , matrester, möglig mat, godispapper, colaflaskor, videofilmer och allt som egentligen ska ligga i lådor ligger ju på golvet?????!!!!!

Over and out!

4 kommentarer:

Klockan maj 06, 2006 7:04 em , Anonymous Anonym sa...

Jajamen! Det finns städfirmor som gör sånt. Ring runt och få kostnadsuppgifter på det. Så farligt dyrt kan det ju inte bli. Flyttkartonger går att köpa hos flyttfirmorna. Dom kostar 40-50 kronor styck, men är jättehållbara. Jag har flera stycken där jag förvarar olika grejor i i källaren. Perfekta att stapla ovanpå varandra också.

 
Klockan maj 07, 2006 2:58 em , Anonymous Anonym sa...

Hej
Själv har jag nästan ingen energi i trädgården, för värmen och allt pollen gör mig så trött.... Musklerna är så trötta på något vis.

Hoppas dina händer blir bättre snart!
Kram Caroline

 
Klockan maj 07, 2006 5:34 em , Anonymous Anonym sa...

Fjärilsfarm i magen inför morrondan...Klarar inte av att svara på gästboksinlägg alls just nu...Återkommer på tisdag när jag fått svar och smält det hela...

*kramen*

 
Klockan maj 08, 2006 2:00 fm , Anonymous Anonym sa...

Är dålig på att ge feedback men jag smyger här allt so oftast och gillar att läsa hos dig oavsett vad du skriver om .. detta är din fria ventil; glöm aldrig det.
Kramizar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida