onsdag, maj 03, 2006

Sitter här fortfarande...

Har läst på denna bloggenOm Cancer och annat
Har länkat till den nu då jag vill fortsätta läsa alla hennes otroliga berättelser direkt ur livet. Hon skriver BRA!!!!!!!!
Skrev ett inlägg som försvann då bloggrutan bara visade texten:*null*????WTF???
Jag sa några väl valda svordomar som rimmar på det ordet då jag upptäckte att jag glömde att kopiera ..satan!!:-(

Mår skit och har så mått hela natten.
Om jag var frisk skulle jag svarat i era gästböcker på så söta inlägg som att min hemsida var fin osv.
Det blir jag så glad att höra:-)
Alltså vanliga hemsidan här.

Nu har jag ont i skallen av allt jag vet att jag inte gjort som jag borde.
Kan inte formulera mig i telefon om en superviktig grej och det är bara jag som kan genomföra det samtalet tyvärr..så det blir fördröjt och det medför risker..:-/

Hoppas att ingen kommer hit i dag då jag mår så här pissigt för då orkar jag inte stålsätta mig och ducha t.ex eller ens prata med folk överhuvudtaget.
Illamåendet är likt graviditetsillamående, men det är magkatarr..Inget snack om den saken...urk !
M ska såga ner träd och meningen var att jag skulle sitta ut och få lite av livet självt som utdelning, men nu måste jag lägga mig i stället och det är inget roligt.
Kan inte ta mer mediciner detta dygnet, eller denna dagen rättare sagt så då måste jag sova.
Herregud så patetiskt livet är som sjuk och medicinerad...blääääää......:-(

Har inte ens haft tid att reflektera alls över diagnoserna jag fick..Hade tänkt känna efter och sen beskriva det för er, man jag minns ingenting om nåt jag tänkt kring det då jag mår illa.

Tänkte i alla fall på att jag vet ju hur jag känt i ett helt liv och diagnoserna är enbart kvitton på att även andra förstår det jag redan vetat och känt.
Kommer säkert aldrig kunna förklara för er hur det varit då det mesta passar in på det ni också upplevt.
Men skitsamma..
Over and out..nu kopierar jag:-)

1 kommentarer:

Klockan maj 03, 2006 8:35 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Jag vet inte vad andra tycker, men för mig behöver du verkligen inte förklara. Bara om du känner att det skulle hjälpa dig att få sätta pränt på orden och du själv får någon form av hjälp av det. Oj...nu rörde jag till orden men du fattar vad jag menar. Det är ju så när man bloggar/skriver dagbok att man får ur sig ett och annat och det är en form av terapi. Åtminstone för mig. Visst, jag skriver mycket "vardagligt dravvel" oxå, men när jag mår kasst så måste jag genast skriva om det och på så sätt har jag lixom fått det lite ur systemet. Vissa saker kan man ju aldrig få ur systemet för det är lite för djupt rotat, men annat kan flyga ut genom fönstret bara man fått det ur sig. Jag har skrivit dagbok sen 1981 och fram till 1991 på papper. Sen gick jag över till kalender och korta noteringar. Sen började jag med min dagbok online 2003. Tror de flesta av oss som skriver online har skrivit dagbok i någon form tidigare.
Oj, vilket långt inlägg det här blir och jag är inte färdig än :-)
Önskar att du ska kunna må bra nu och njuta av ert hus och omgivningarna.
Många mågna kramar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida