fredag, maj 26, 2006

Blytungt

Mår i dag?Mjölksyra och bly i kroppen

Motion?Nej

Humör?Deppigt

Värk på en skala 1-10?Huvudvärk 3 Handvärk 5 ryggvärk 3

Vaknar nedstämd efter att ha drömt om att det var jordbävning ute i havet på Gotland.
Hade i drömmen sagt till sonen att det inte var nåt farligt, men denna gången blev det livsfarligt helt plötsligt.
Det var så mkt som hände i drömmen att det inte går att skriva ner här.
Kontentan är i alla fall att jag blev så ledsen av att ha invaggad sonen i falsk trygghet och han var så rädd i drömmen stackarn.
:-/

Har ont i huvudet varje dag nu och begriper inte varför.
Tog inte Plendil i dag eftersom jag blev så där konstig i går igen, efter att försökt att ta en tablett för att se vad som hände.

Det jobbigaste är att jag inte vet om det är farligt eller inte att hoppa över Plendil.

Borde kanske ringa sjukvårdsupplysningen och rådgöra med dem? Då min egen läkare inte ringt upp än.

Se har jag vänt på dygnet igen och det blir jag alltid så jädra beklämd av att göra.:-/

Det är dessutom stökigt igen här och att jag inte kan fixa det gör mig galen.

Ska absolut prata med LSS-handläggare eller vad det blir om att jag är helt beroende av M vad det gäller allt här i hushållet.

Ska han verkligen behöva ta hand om allt själv, då han själv har problem med värk+ andra symptom som jag inte kan berätta om här.. osv??

Nu är det mjölksyra i hela kroppen i gen fastän jag inte tagit Plendilen???

Äsch! Jag ger upp.
Over and out!

2 kommentarer:

Klockan maj 26, 2006 6:07 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Jag tycker absolut att du kan ringa sjukvårdsupplysningen. Förklara läget att din läkare inte ringt upp och att du tror att ditt mående beror på den här medicinen.

Gör mig ont att du ska må så kass igen. Har läst varje dag och sett hur bra du har mått och hur kul det har varit för dig att ha nära och kära omkring dig. Vill ju att du ska må bra vännen *kramar om*. Tycker oxå att du ska prata med LSS handläggaren. M ska ju inte behöva ta allt själv och du kan inte alla dagar. Klart ni ska ha hjälp!!! Nån slags städ-tvätt hjälp! Hoppas det vänder med värk och deppighet. *kramar om igen*
Tänker på dig vännen!
Kram

 
Klockan maj 27, 2006 12:52 em , Anonymous Anonym sa...

Gumman!
Det låter som att du inte alls mår så bra nu. Tycker nog absolut att du kan ringa sjukvärdsupplysningen så tror jag att du känner dig lite bättre sedan vad gäller den biten. Otäckt med sådana drömmar som du hade.
Skickar så många ljusa tankar som jag bara kan!
Kram Laila

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida