söndag, april 02, 2006

Kattgalningar, kattbilder, humor

Man ska dela med sig af det som är roligt.

Följande har fått mig att skratta invärtes och ut.
Först fick Puppy ass en liten present av mig, kan vi kalla det.
Läs där i tråden i forumet vad de skriver också för det är också roligt.::kolla här::
Sen fick jag en fin fiiiin liten present av Red , alldeles särkilt uträknad med tanke på mina intressen.:-)
::kolla här::

I övrigt har jag sovit och sovit då min mage värkt som tusan. NU är magen mindre i alla fall och katastrof.-hungerkänslorna verkar nästan givit med sig.

Det händer ingenting så jag har inte nåt att skriva om, mer än att jag tror att målarna kommer på Måndag och att snickarna ska lägga sista handen vid huset och det är det att dom ska lägga in isoloeringen på vinden och spika iför.
Då har vi en vind vi kan vara på som är isolerad, men oinredd.
Pingis och tyngdlyftning ska vi ha där uppe.
:-)
See ya zoon again!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida