måndag, april 03, 2006

Ingen respons!

Det tristaste med nätet är nog ändå då man inte får respons!
Nu menar jag inte bara då man skriver och inte får gästboksinlägg eller kommentarer, utan bara överhuvudtaget.
Sen är det ju as-kul då det är igång samtal över nätet med roliga människor, sorgsna människor, informativa människor osv osv osv.
Jag tycker allra mest om att skämta.
Då mår jag som allra allra bäst och näst efter det kommer filosofiska diskussioner och näst efter det gillar jag att dänga $einto i skallen inne på Brännpunkt då de försöker skita ner psykiatrin..ha ha ha:o)))
Alltså den delen av psykiatrin som visat sig vara till nytta för folk. Givetvis inte detn psykodynamitiska delen där det ska skuldbeläggas och gissas på sexuella övergrepp som orsak till ens problem i parti och minut.
Den skit-verksamheten kan dom få lägga ner omgående.

Man blir beroende av de roliga ställena på nätet och plötsligt så bara stannar allt det roliga upp=diskussionerna.

I smärtforum
t.ex.
Vi babblar oavbrutet i 3 dar och sen radiotystnad.
Förklaring=folk har ont helt enkelt och måste hämta kraft men det tar så lång tid.
Komiskt nog så gör vi detta ofta samtidigt..hihi:-)

På Brännpunkt så debattade vi med tusentalsinlägg under nåt års tid och vi vann de duellen så det skrek om det. Vi är bäst!!!!!
:-)
Men sen tystnad. Inget mer som når upp till den pulsen och härligheten inte. Letade och letade men gav till slut upp.

I vår mejlinglista har vi babblat i över 6 år och först för nåt år sen började samma symptom komma där som överallt annars=vilopaus.

Jag säger inget om detta för jag stagnerar ju också och verkar tömd på ideer om nåt att prata om.

Via hemsidorna har det nog alltid varit lite trögflutet, men vågor av diskussioner kommer och går där också och jag saknar detta och kan samtidigt inte göra nåt åt det.
Det är som en naturlag=ingen respons efter ett tag.
Nu ska ja drömma om att det tar fart igen.
:-)

Mår fortfarande kajko i magen och sover dygnet runt.
Kikar ut på huset och det är så fint.
I dag kommer nog målarna och tapetserar.
Sen är det bara å ställa in grejerna.
By the way så vann jag alla auktoner utom 3 st så nu har vi massor med bra saker som t.ex nyckelringar 6 st som man kan vissla på så svarar nycklarna om de kommit bort.
:-)
Over and out!

2 kommentarer:

Klockan april 03, 2006 7:01 fm , Anonymous Anonym sa...

Jag känner igen det, ibland är det full rulle på olika forom o plötsligt är det heldött....
Samma med mina mailinglistor, full fart till tvärstopp...!
Men det är väl så, energin kommer i vågor, och ibland finns inte så många 'heta' ämnen att ta upp.
Jag läser ju på många stället och är i flera forum, men det är rätt liugnt just nu.
Får hoppas våren drar igång energin igen!

Kram Caroline

 
Klockan april 03, 2006 7:37 fm , Anonymous Anonym sa...

Skrattar lite när du skriver att du VANN på Tradera. Så kan man ju också se det, fast jag antar att du måste betala din vinst?
Vad för grejer köpte du? Vill se!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida