fredag, mars 31, 2006

Shopoholic shop until you drop!

Mr i dag?Bra gött!

Motion?Nej

Humör?Glad och avslappnad

Vrk på en skala 1-10?4


Har handlat för många grejor och nu kommer det kosta mig över tusenlappen alltihop.
Trodde inte jag skulle vinna alla dessa grejerna.
Speciellt inte eftersom jag lade så låga bud som utropspriserna.
Vad dillar hon om Ankie??
Jo jag har shoppat på tradera om nätterna nu då jag inte kunnat sova.

Men hur jag än vrider på det så måste vi ändå tjänat på detta eftersom att en ny säng till R skulle kostat minst 4000spänn och nu fick vi en skön säng för bara 100kr.
Har fler varor på G därinne som jag bjudit på.
En 2.60 lång hatthylla fr 60-talet i borstad stål. M tycker inte om den:-(
Jag älskar den och tänker på vad lätt folk ska kunna hänga av sig jackor och kappor på den.
Hatar alla små jävla hatthyllor som ska kosta 1000spänn, fastän de ser ut att vara gjorda i målat papp typ.
Här är det ju rejäla grejer som kan hålla i århundranden väl?
;-)
Kolla bilderna så ser ni vad jag vunnit hittills.
Foton fr anonnser på tradera

Nu är jag så mörkrädd och skitnödig, men vågar inte gå ut i mörkret själv.
Vad faen gör man????
Hjälp mig!
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida