onsdag, mars 29, 2006

Magkatarr

Ojoj! Har fått magkatarr helt klart.
Åt en bit överbliven tjock pizza som M käkat innan han åkte och jobbade natt.
Själv har jag sovit så jag märkte inte då han åkte..*snyft*
Mitt tvång är ju att säga att han ska köra försiktigt då han åker bil på hala mörka vägar.

Har även ont i händerna och ena handen är dessutom muskelsvag??!!
Har inte varit det förut.
Mysko.
Det är nog den här jävla billiga bäddsoffans fel alltihop med både diskbråcken och handens svaghet.
När i ändå är i gång , so i blame on it att afrikas barn svälter också.

Hade velat leka vid computtern, men sov som en gris och har inte vaknat än och så denna jävla magkatarr.
Läste hos Milo och hon har ju förtusan samma symptom som mig EXAKTLY!?

En galen tanke for genom huvudet på mig för några dar sen och det är att ;tänk om jag fått glupande aptit på grund av att pestens tid snart kan vara här igen?
Har nämligen märkt på sonen att han alltid. ALLTID smockat i sig käk innan han blivit sjuk i influensor och så.
Men det finns väl inget vetenskapligt som talar för sånt heller?

Nä! Det är nog bara magkatarr som kommer sig av att jag käkat för mkt fet skräpmat och varit spänd samtidigt på bygget här + att jag käkat nikotintuggummin och glömt låta dem vila inne i munnen.
Om man tuggar för häftigt på dem så får man lätt sur mage nämligen.

Lustigt bara att vi kände likadant samtidig jag och Milo= stark hunger i kombination med illamående och samtidgt gräsliga blodsockerfall och törst.

Har hela tiden jag varit vid datorn suttit inne och vaktat på tradera.com där jag nu har lagt ett 10-tal bud på skojjiga saker.
:-)
Det jag helst vill ha är en hatthylla jag hittade.
Men den är det några dagar kvar på, och en diskolampa som är söt.
Hittade d'r en skojjig skylt som jag klonade texten på ang mitt stjärntecken.

Men den har jag inte lagt bud på.

Lade bud på några vansinnigt söta små tavlor.
Lade bud på en extra lång säng till sonen med skön madrass, men jag tror jag blir överbjuden sen.
Har lagt såna här skambud på 10kr upp till 150kr.
Så risken är väl att jag förlorar allt därinne.

Nej nu går det inte att hålla mig längre.
Måste äta nåt nu i alla fall.
SUCK!!!!!!
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida