torsdag, april 27, 2006

Dålig smak

Smakar skit i käften och har först en pelare med värk mitt inne i kroppen som strålar åt alla håll, samt handvärk så klart. Prinskorvar till fingrar får jag då den ljuva sommartid nalkar sig.

Psyket har rätat upp sig en aning, men inte helt.
Orkar t.ex inte gå upp och hämta min blodtrycksmedicin.
Har med näppe lagat mat.
Det går så mkt lättare att göra käk här nere.
På 20 minuter hade jag slängt i hop köttfärssås och mackaroner och dukat färdigt.
:-)

Däremellan sover jag hela tiden. Mår illa och detta äckliga i munnen är inte kul. Kruttorr och det svider och svedan har funnits där sen jag rökte förut. Trodde den skulle gå bort om jag slutade.

Snusarna smakar vedervärdigt så jag går och längtar efter vanliga tuggummin i stället och eventuellt nikoplåster.

I kväll är det crimenight på tv.
I går var det spökprogram, men jag vågade inte titta på dem ensam.
Vill nästan inte sätta min fot där uppe i lilla huset då det är så smutsigt där.
Här är det skinande rent och i ordning.
M kämpar varje dag och tvättar och städar och plockar, vilket han absolut inte orkat förut.
Detta husbygget har verkligen livat upp honom.
:-)
Han har nog också äntligen fått vila i kapp sen han började jobba nätter.
Det har tagit honom över 1 år.

Snacka om att han varit slutkörd i kroppen, sen han blev tvungen att sitta i möten och sånt.
Kroppsarbete gör honom pigg och kontorsarbete sänker honom.
;-)

Jag skulle så gärna vilja gräva i kartongerna och säckarna på vinden, men om jag rör mig det minsta så blir jag yr och illamående.
Örat krånglar också och rinner.
Fan vad det är trist att skriva såna här trista dagboksinlägg:-/

När jag läser inne hos Puppy så skrattar jag så att jag gråter och även inne hos Nislon.
När Nislon är sjuk t.ex så leker han CSI gullmarsplan.
;o))))
Har ni missat att läsa det så gå då genast dit och läs.
;o)))

Nu ska jag bara stirra på computtern elller gå och lägga mig igen.

Ses!

1 kommentarer:

Klockan april 27, 2006 7:56 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Crime Night blir det här oxå ikväll. Jag såg det där programmet igår, om spöken. Vidrigt äckligt! Skulle ALDRIG se det ensam kan jag säga.

Trist att du har så ont och mår så pissigt! Det är ju nu du ska må så bra med ert nya hus och diagnos och allt som har hänt. Fast det kanske tar ett tag innan allt lägger sig på rätt plats i tillvaron oxå.

Hoppas du får en bättre dag i morrn!
Massor av kramar (trötta sådana) =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida