fredag, april 28, 2006

Blodtrycksmedicinen en bov i dramat?

Hallå. Idag hände det lite saker och jag orkade släpa mig upp i huset för en crimenight-kväll ändå.
Sonen hängde på. Kul att vi har delade intressen, även om tv-tittande på såna program kanske inte är det mest önskvärda?

I alla fall fick jag må bra en stund.
När jag svalt blodtrycksmedicin nr 2 började jag må dåligt igen.:-(
Hela kroppen blir som om det är mjölksyra i den.??

Fattar inget så nu får jag gå in på fass och läsa om eventuellt Plendil och dess billigare kopior kan göra så här med en människropp.

Har fått i gång kisseriet äntligen.
Alltid nåt.

Har dom så pass mkt värk att jag inte orkar fotografera och har inte klarat att ringa folk, eller rita heller på senaste månaden. Det beror inte enbart på värken utan måendet totalt s a s.

Det är också därför jag inte orkat med påskhälsningar i bildform osv.

I alla fall.
Den lilla stunden jag fick må bra så packade jag ner massa påsar med bl.a äcklig disk och så skafferi-varor och bar ner dem med hjälp av sonen.

Diskade även ur slasken som stod och stank vedervärdigt.
Hade sån förhoppning om att nu kanske kunna hjälpa M att packa och skura det sista i lägenheten.
All städning är kvar och M får nervös mage av att bara tänka på skiten:-/

Jag åker i alla fall med till 1:an och tar med mig en madrass om man måste lägga sig och vila.
Så får vi se om kroppen kan lyda stundtals åtminstone.

Vi får bara ha dragkärran lördag och söndag och då måste M köra sopor som dräller på tomten här.

I alla fall blir det skönt att han är ledig i helgen då han tog kompledigt fredag, lördag, söndag..PUH!

I dag fick vi besök igen av en granne som beundrade vårt hus.
Kul.:-)

Tur att ingen kommer upp till stugan och hälsar på där.

När jag sagt åt folk att de inte kan komma in för det är så skitigt och stökigt så blir ju alla smått förnärmade och tänker kanske att jag är rädd att DOM skulle vara för kräsna eller nåt, men jag förklarar alltid ingående att detta är nåt utanpå det vanliga=skitigt, äckligt, outhärdligt och saker ligger runt ens fötter och överallt så man kan varken sitta eller stå.

Dock ser jag inga förstående miner, men jag är också dålig på att tolka ansiktsutryck och gissar mest hejvilt medans hjärtat bankar hårt i kroppen av rädsla för att allt ska bli fel.

Funderar faktiskt på att ta hit en saneringsfirma.
Alternativt bjuda in folk på en städdag med STORA klorinflaskor i högsta hugg och munskydd.

Nej! Jag skämtar inte. Det är skämt!
See ya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida