lördag, mars 25, 2006

tester

Tjo bleng typ!;o)
Hittade mer tester hos Puppy ass och det är rätt kul hur det kan stämma. Hennes reultat t.ex är bara SÅ klockrena. Exakt det jag tänkt om henne under de månader jag läst hennes blogg..
Här kommer mitt resultat på vilken typ av författare jag är.;-)
You Should Be a Film Writer

You don't just create compelling stories, you see them as clearly as a movie in your mind.
You have a knack for details and dialogue. You can really make a character come to life.
Chances are, you enjoy creating all types of stories. The joy is in the storytelling.
And nothing would please you more than millions of people seeing your story on the big screen!

1 kommentarer:

Klockan mars 26, 2006 2:04 fm , Blogger RedAngel sa...

*S* eller hur, det var ju inte så man blev förvånad direkt... man ba aha ja...komedi skrivare jag?! Näe! Så mitt i prick, så det inte finns tvivel!

Men den sista tiden har det vart så mkt jobb att jag inte ens hunnit med att skriva kul, är mest aptrött & slö...så man slocknar raklång!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida