tisdag, mars 21, 2006

listor utmaning tester

[edit senare]Fick lov att ta bort testerna jag lade här då hela högermenyn rasade ner så gå på länken nedan så hittar ni alla testerna[/edit]
Det är svårt att få koden att lägga sig rätt här så ni får se resten av testerna på min hemsida ::egenskapstester::

I övrtigt i dag har jag bara sovit och sovit och vaknat och ätit och sen sovit igen.
Just nu har jag ont i magen.
M har jobbbat som en slav här hemma med att koppla in tillfälligt vatten så vi kan tvätta kläder.
Vi måste hålla kranen helt vidöppen så det inte ska frysa och sen måste han jobba sig med att ta loss hela alltet innan i natt.

NU kniper det i kistan så jag springer iväg......
Så där ja. Tillbaka.
Har ju kaffekoppen här.

Humöret är så utslätat i dag.
Försöker hela tiden hålla det uppe genom att t.ex läsa serietidningen Helge eller läsa skojjiga bloggar.
Dock pallar jag inte att gå in på nån större humorsajt för då blir intrycken för många och då mår jag illa och blir yr.

Är orolig för då jag ska till psykologen för testning en hel jälva låååång dag.
Har inte varit på nåt som vara i en hel dag , sen jag jobbade dubbla skift på posten varje dag i 4 månader, varje år he he;o)
Däremellan har jag legat som en zombie.
Allt eller intet.
Noll eller 100 är ju mina motton i livet.

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida