onsdag, mars 22, 2006

Livet är svårt!

Mår i dag? Inte bra. Dålig i magen och
apatisk
Motion? Ingen alls
Humör?
Gråtklump i halsen
Värk på en skala 1-10? 7 , eftersom det även värker i ansiktet och ryggen som knivar, men händerna mindre.

Blir nedslagen av olika anledningar då människor runt mig behandlas väldigt illa av vården.

Vad har dom att vinna på att försvåra för personer att bli sjukskrivna och att få sina mediciner i tid?

Jag börjar tro att det "går troll" bland oss människor som sänker IQ och särkilt då EQ-nivån så dumt som de beter sig mot varann.

Är ruskigt ruskigt trött på att läsa det ena fallet efter det andra om hur barn och vuxna med adhd/npf blir hemskt utsatta och utanför i samhälle och skola och det är också varenda dag så att föräldrar anmäls till soc, helt utan anledningar, då föräldrarna slåss som djur för att barnen bara ska få ,om inte annat så några timmar stöd i svenska. DÅ är man en rabiat häxa som kräver för mkt och är jobbig verkar dom tycka...

Barnen överdriver och är impulsiva och kan säga sånt som. "Min mamma dricker massa sprit om dagarna eller min mamma bara sover och sover." Fastän alla VET att barnen har fantasi och att det är vardagsmat med överdrifterna och ja rena påhitt för att de är effektsökande, så tar de fram sånt och håller emot föräldern (gärna helst då en ensamstående mamma eller pappa), när de märker att dom riskerar anmälan till skolverket om de inte sätter in hjälp. DÅ hämnas de på det här viset.

Jag vet hur många såna storys som helst och har sett det med egna ögon ...Hatar förfan människosläktet då jag ser sånt..:-(

Men jag glömmer ju bort att även vi råkade ut för utpressning då jag bad om hörselkåpor eller fristyle till sonen som har auditiva perceptionsstörningar , vilket läraren hånskrattade åt och inte trodde på. Hämden blev att sonen skulle sättas tillbaka i storskolan igen????!!

Hata var rätta ordet!

Over and out!


1 kommentarer:

Klockan mars 23, 2006 12:45 em , Anonymous Anonym sa...

Aaah du har också börjat fnula med alla blogger hacken. Kul! Blir lite irriterad på att kommentarsfunktionen i sidebar inte sorterar efter datum o tid. Perkeftionisten vill ha allt ordentligt sorterat! *s* En annan sak som irriterar är att månaderna i arkivet är skrivna med liten bokstav. Kan man ändra nåt av det där månne?
Kramkram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida