måndag, mars 20, 2006

Dravlar mer

Det blir fula tecken så jag fick ta bort det jag skrev här.
Inte heller funkar preformatteringen:-(
Det var fin text i går och blev ful text i dag och när jag skulle ändra till fin text utan fula tecken så miffade hela skiten upp sig så nu vågar jag inte peta mer där.
Men att det skulle bero på mig och fel encoding kan ju inte stämma då allt var snyggt och prydligt senast jag använde det.
Ni vet mina frågor och svar i början av inläggen som jag var så glad över att slippa skriva om varje gång och de ska ju ligga där automatiskt så jag kan ändra svaren bara och slippa skriva frågorna.
Oki..detta är kinsesiska för en del av er och jag ber er förbise detta inläggt i såna fall.
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida