tisdag, mars 21, 2006

Hur ond är du? Jag är snäll jag:-)

Mår i dag?Halvskum men rätt så nöjd ändå

Motion?Hängde tvätt *gör vågen*

Humör?Glatt och fridsamt

Värk på en skala 1-10 ?3


Så har jag testat mig igen och fastän jag försökte fylla i nån jävelskap så lyckades jag bara så här med att bli ond.

***You Are 16% Evil***


You are good. So good, that you make evil people squirm.
Just remember, you may need to turn to the dark side to get what you want!


How Evil Are You?
http://www.blogthings.com/howevilareyouquiz/

Man kan ju blogga hur många ggr om dagen man vill så då gör jag det, men har ändå inget vettigt att berätta.
Mer än att vi har tvätt i hela vardagsrummet så M har verkligen vaktat tvättmaskinen.
Har en 7-kilos maskin.
Det står en ny 5 kilos i nya huset.
Denna 7-kilos skakar så hemskt då den centrufigerar så man kanske borde ha den i stabila nya huset och den nya 5-kilos i gamla lilla här?
Men tänk om 5-kilos också skakar loss planken här?
Ska man då kuta och klättra i berg med tvättmaskiner på ryggen fram och tillbaka?
De sprängde ju bort vår trapp så nu har vi bara till att skutta över stick och sten ha ha;o)

Intresseklubben antecknar...jävla vad tråkigt jag har just nu.;-)
Ses!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida