torsdag, mars 23, 2006

Fint blir huset och betong

Mår i dag? Bra och magen är helt bra sen intag av Omeprazol mot sur mage. Rekommenderas och är receptfritt.
Motion? Om det räknas att flåsa runt och klä på sig och sen sopa golvet för att sen få massa diskbråckskänningar så då är svaret Ja.
Humör? Var först i självmordstadiet då jag vaknade och hela kroppen strejkade och astman tjöt och ja ledsen är bara förnamnet på vad jag kände då, men nu efter medicinering är jag glad.
Värk på en skala 1-10? 4, men det är då höfterna (händerna är när på 0)och arslet som korvar sig kring de intraspångiösa diskbråcken jag har där..urrrk på burrrk:-(

Ute skiner solen och snickarna förskönar vårt hus hela tiden.
Gud såna snygga vindskivor dom spikat upp. I 3 lager bildar ett snyggt intryck. Foton kommer snart.
Vår veranda tar form och den får också tegeltak.
Vet inte vad jag trodde, men jag trodde inte det kunde bli finare:-))

Fortfarande oroar jag mig för 2 av mina vänner som inte hört av sig, efter att det senaste jag hörde var att de ej mådde bra på olika sätt.. Behöver inte alltid vara psykiskt då.

Garvade gott i går natt åt Nislons svar på frågor i lista...Ha ha ha....;o))
Kolla själva får ni se och kolla också Cribbes blog.
Han har skrivit en bok som heter *betong* och en till som heter *festival*.
Nu länkar jag för att få upp den på boktoppen.
Sån är jag. Men ärligt! Jag tänker köpa och läsa den nån gång.
Är ju född i betongen själv.
Ni hittar till grabbsen i högra kolumnen överst bland blogworriers som är nålmärkta.
:-)


Håller på att laga käk=pommesfrites med rostbiffar till. Kraftig lunch men jag tycker inte vi ätit nåt vettigt på minst 1 dygn.

Over and ute skiner sola!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida