torsdag, mars 02, 2006

Till Red och lite mer babbel

[edit en stund senare ang kreditupplysning som jag skrev om förut]
Det är tydligen så också att man kan kolla upp folk utan att ens veta personnumret och bara adressen. I bägge fallen gäller att den som det upplyses OM, inte får nåt brev om detta och vet därmed ingenting..FUCK!! säger jag bara:-( Om jag ser nån äcklig päcklig person på t.ex midsommar som står och viskar och dillar så kommer jag ge den en rak höger, misstänker jag.TÅL inte detta längre. Sla bli grym som jag var en gång då jag vågade saker och visste saker;-)[/edit]
Nu har jag fått veta hur man gör så nu funkar det att läsa på hennes blogg igen.
:-)
1 man scrollar till mitten
2-tröck på uppdatera.

Märkliga äro kodernas vägar.
;))

Ska det bli varmt nu igen..??
Fingrarna har svullnat 3 storlekar..Jisses vilka hemskt fula fingrar..;o))) ;./
Har ju gått upp i vikt också så det gör nog sitt till, men jag som tyckt att fastän jag varit tjock sen sonen föddes så har ju händerna varit smala och handlederna, men icke numera.
Tänk att jag var smal som en sticka ända upp till 12 årsålder då lite mage putade ut, men bara lite.
Vägde sen 50 kilo tills jag blev cirkus 24 och sen 52 och sen brakade jag upp till 60 första veckorna som gravid.
Vägde post på den tiden och den vågen kunde man ju stå på själv och jag sa att :*Kommer jag över 60 så skriiiker jag!!!*
Ja och sen vägde jag dryga 80 kilo i typ 10 år och sen gick jag ner till 69 kilo, men då var orden den att jag skulle väga bara 60 kilo om de skulle operera tittsen på mig..suuuuuckar....Sen ändrade dom det till 69 kilo.
Ja och så slutade jag röka och nu väger jag säkerligen 100...vågar inte väga mig..tyvärr;./
Det gör ont i magen och behån trycker så jag knappt kan andas.
Kläderna stramar och resårerna stryper blodtillförseln i midjan.
Detta är fan iinte kuul:-(
Jag kan tycka om mig själv som tjock och rosig och frodig, men jag kan inte tycka om att bli sjuk av det samtidigt.
Ska ut och röra på mig och handla viktväktarmatlådor som jag tycker är rätt så smarriga .Med 2 limpmackor till så blir man mätt;o)

Har skrivit i en sån där lista med frågor hos Ninaweb förra året och nu så har antalet frågor ökat till hela 1001.
Jag ska ta och svara på dem sen , när och om jag orkar.
Här kan man läsa mina närmare 400 svar.

Så vid-öppen som jag är där, tror jag faktiskt inte jag är i dag, men jag väljer ändå att visa er dem, eftersom säkert 100 andra personer ändå redan läst svaren.

Jag tror i bland att jag liksom ska trigga folk med min öppenhet då dom är såna som ska trycka ner mig genom nåt jag berättar.
Förr var jag mycket mer självsäker och särkilt i 2o årsåldern då.
Jag menar alltså inte nu då jag svarade på dom här frågorna, utan jag menar att ibland fördomsfulla människor som bara letar efter svag punkt, så kan jag välja en strategi där jag visar dom ALLT jag äger av känslor och erfarenheter för att liksom säga=
*Här har ni mig i all min glans,och det finns INGET som ni har pant på hos mig eller som ni kan ta ifrån mig ,eller som kan chocka mig.*

Men jag har en stor svag punkt och det är när folk jag tror mig känna väl, är rent elaka helt plötsligt och så har jag då äntligen förstått att just den svaga punkten utnyttjar ju såna här blodhundssniffande- svaga-punkt-letande djääävlar:-(
Sent ska syndaren vakna=jag.

Det finns ju andra sätt och jag vill tacka Red för hennes kommentar ang detta i ett tidigare inlägg och även Annica alias Kraxa som har så jäääla bra svar på tal många ggr.:-)
Önskar att jag var som er och jag SKA bli mycket tuffare och säkrare på mig själv.
Känner mig rejält uppåt vid den tanken:-)

Natti natti!

1 kommentarer:

Klockan mars 03, 2006 4:29 em , Blogger RedAngel sa...

mihihihi...nu har jag koll på sidan...tror jag! Men *S* för att förvirra, så har jag addat spökbilder, eller vad analysen av folk kommer att säga! Verry intressant!

Addat en story innan, så läs föregående inlägg! Ska fläka ut mina upplevelser av det övernaturliga snart...måste lokalisera mina andra bilder!

Tyvärr så raderade sonen en bild, som jag lyckats fotografera ett face inatt...i TV *skitunge att pillra på saker han ej har att göra med* var väldigt intressant, men får testa inatt igen!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida