tisdag, februari 28, 2006

Spräng spräng

*Sprääääng! Sprinnng! nej jag är ju näck!!
För tjock för att knyta morgonrocken också*

Här gör man sig till och ska ha sauna i köket med kroppsvaskning med tvättlappar från topp till tå.
Vad händer då?
Jo det finns inget varmvatten??? Men va fan!?
Jag har ju bara diskat en enda kastrull?
Måste ha läckt ut med kallvattnet.
Jädra kran som inte håller tätt.
Kokar just nu vatten i en 15 liters kastrull, för ren SKA jag bli.

Nu ska de spränga på grannens tomt och det är också väldigt nära vårt hus.
Men det går säkert bra, Peppar peppar ta i trä (tar på mitt huvud och skribordet för säkerhets skull)

Det är lite jobbigt med min värk just nu då det pendlar mellan 0 gradigt och 10-gradigt ute.
Det är mest domningar men ändå . Jag känner mig illamående och så där äckligt sömnig som jag jämt blir av den här värken.

Har nu latat mig helt och hållet då jag mått dåligt och inte stökat och använt händerna så jag tycker ju att jag blivit bättre, men så vet jag ju inte säkert då jag får knallvärk vid värmeväder?
Det påverkar nog ingen vila och ingen träning i världen.
Måste i så fall flytta till ett jämnare klimat som jag sagt förut..Tjatkärring är jag ja.
Men jag brukar inte bli bättre i t.ex Grekland, möjligen på Cypern där det är lite jämnare HET temperatur, men ändå behaglig för det är havsvindar och en skön luft där, tycker jag.
:-)

Men fasen vad trist att bo på cypern året runt väl?
Nej jag vill vara här i grön natur med massa spännande under stock och sten.

Måste bara säga ang grannarna ifall dom läser här , att jag vet ju inte alls 100% om det är sant som folk säger åt mig.
Folk kan ju faktiskt bre på en hel del också;-)

Och inte vet man heller om den som pratade om omlastningskostnader och sånt, kanske inte menade att vara en olycksfågel som kraxade utan ville kanske göra oss medvetna om ev överraskningskostnader?
När jag tänker efter.
Ska nog ta och fråga mer exakt hur han tänkte öga mot öga.

Harre bäst!
Ankie velmaja med dålig självkänsla.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida