tisdag, februari 28, 2006

parkering-Favvo-tvspel-utflykt

(edit)Nix..filmen funkar inte. Nåt vaj med koden?:-/
Måste då berätta att det var superrea på Lindex och jag hittade 2 svarta underbara kjolar och 2 fina tröjor och en handväska i grönt och en sirlig underbar lila-roströd genomskinnlig blus med pärlor.
Loooove allt som glittrar ju.:-)
Sonen sa att:
* nu ser du ju ut som en häxa mamma.*

:-)
Jag såg mig i spegeln i provhytten och jävlar JÄÄÄVLAR vilken bamsemage jag har fått sen vi slutade att röka:-/
Men det fixar sig genom att äta magrare kost. Provade ju med att koka all maten i dag istället för att steka den.
Ska ut och rörar mig för jag köpte rådyra broddar på skoaffären ala 250 spänn.
[/slut edit]
Hojo!
:-)
I dag har jag mått fruktansvärt bra, även fast jag kände av värk så har psyket varit igång nästan hela dagen.
Lagade massa mat, korvgryta med morötter, potatis, lök, kryddor osv.

Sen for vi ner till centrum, men innan dess pratade vi med byggjobbare och grannar osv.

Nu har det beslutats att vi ska ha parkeringen på ett annat ställe, för annars blir det för brant.

Just nu jobbar dom med strålkastare och det ser så ballt ut.
Men foton kommer komma senare.
Vågar inte utmana mina onda fingrar på en match med ritprogram osv just i dag.
Rita kan gå bra, men att öppna mappar och flytta runt och ha sig blir för mycket.
Svårt att förklara.

I alla fall så ska nu ni få se delar av mitt favorit-tv-spel ala både playstation1-2 och x-box.
De första spelen är plattformspel och jag kan inte hjälpa att jag älskar dem högre än det senaste spelet.

Abes OddWorld heter första spelet.
Nu får man se bilder ur det senaste som jag faktiskt har men inte orkat spela då jag blir för yr.
Men det är vackra bilder.
Detta spelet har jag varvat 2-3 ggr..plattformspelen menar jag då.:-)
Nån av er som spelat detta?
Over and out!

2 kommentarer:

Klockan februari 28, 2006 8:02 em , Anonymous Anonym sa...

Abe rules!
"Okay, follow me"
=)
Älskar att man kan prutta järnet bland alla koder! *s* *äcklig sjuk humor*

Du...jag mår inget vidare nu. Försöker få till nåt snitsigt varje gång jag kikar in här, men det vill sig inte.
Har spenderat dagen i soffan. Ett under att jag orkade släpa min lekamen ur bingen och göra middag till mina telningar.

Må gott hursom vännen!
*kramar om*

 
Klockan mars 01, 2006 12:12 fm , Blogger RedAngel sa...

hmm ankie...kika in på min blogg å säg om den funka som den ska?! Hört att så icke är fallet?! Annars får du väl svara här om det inte går på min sida

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida