fredag, februari 17, 2006

Varför vad för sorts häxa är du Ankie?

Tjo hej!Image Hosted by ImageShack.us
I dag fick jag veta att vi får flytta in redan den 11:e april ...i nya huset här på tomten..aaaaaaaaajippieeeoooooooooooo!
:-)
De har i dag börjat med grannens tomt som också ska bygga. Bygga till en del då.
De sågade ner träd och jag som häxa ville ju krama träden först och säga förlåt åt dem...*snyftar*
Men är jag verkligen en häxa då?
Inte så där med tarotkort och ja ni vet sånt där med massa krimskrams och tillbehör.
Är en helt solid häxa som inte tror på nåt mer än det jag sett och hört och känt.
Är inte sån som kan spå och är inte till nån särkild nytta alls med mitt häxeri förutom att jag kunna sända iväg lite tur till folk som verkat funka.
:-))
Håller mig till strict vetenskap och tror inte på sånt som att man kan bota allergier och sjukdomar med örter.
Är inte sån som hänger mig åt alternativ medicin heller.
Image Hosted by ImageShack.us

Nu du Red
Åhåhåhå..håååååååååå...ja vad ska jag säga.....som ett tecken kan du se denna bilden..
Image Hosted by ImageShack.us

See ya in hell!
;-)

2 kommentarer:

Klockan februari 17, 2006 12:36 em , Anonymous Anonym sa...

Oh, vad kul att inflyttningen närmar sig. Ska bli såååå spännande att få se bilder från ert nya hus.

Kramis!

 
Klockan februari 17, 2006 10:48 em , Blogger RedAngel sa...

MOHAHAHAHHAAAA...bra animering där va

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida