tisdag, februari 07, 2006

Mkt nöjd med bildstället

Har ni kikat i min högerkant?
Har ett galleri som ni kan bläddra i med de små pilarna.
:-)
Har suttit i timtal och provat detta nya stället.
Klicka på rosen så kommer ni dit och det går jättesnabbt att få ett konto och det är obegränsat med plats, bandbredd så det är bara att ladda upp så många man vill.
Äntligen blir det lätt att sätta in foton här direkt i bloggen då man får koden därifrån.
Image Hosted by ImageShack.us

Oroar mig för sonen som inte ätit en enda av de middagar jag lagat denna veckan:-/

Nu är vi lediga tillsammans alla 3 denna veckan.
Ska väl åka och bada kanske.
Ingen större lust att åka bil i detta vädret iofs.

Är nu rökfria sen hela 5 månader tillbaka och det känns sååå skööööönt!

See ya!

1 kommentarer:

Klockan februari 07, 2006 6:24 em , Anonymous Anonym sa...

Hej där.
Har aldrig nyttjat det där bildstället jag.. har som haft andra ställen lägga foton på.

*rodnar lite över allt beröm*
Mmm.. tack du!

Men jag har ingen aning om hur och vad du kan göra på blogspot. Har du tillgång till all kod så borde det väl gå hitta på lite. Kanpparna där uppe är ju bara lite länkkoder i form av en lista samt att man då gör om dem till "knappar" i css-filen.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida