onsdag, februari 08, 2006

Aspighet och relationer

Tjo mitt i natten!
Har sovit tills kl 17 och sen sov jag midda till kl 24 ha ha ha:o)

Just nu sitter mina gossar, son och blivande make och tittar på vänner, tvserien, på tv.
De har köpt film i kvadruttelformat ala 2 säsonger.?!
Jag menar.
Men VA??

De är inte normala.
Sitter som klistrade framför tvn som i parti och minut spottar ur sig repliker från deltagarna i underförstådda meningar?????????
;o)))
JAG får fråga DOM om vad de menar och vad dom gör, för jag som inte ska vara autistisk begriper inte, men det gör DOM???????
He he..
Det kanske är som porr detta?
Alltså om man har sociala komunikationsproblem så kan såna här relationsprogram, med humor, kanske vara väldigt upphetsande?

Men det är alldeles tyst här, emellan varven så så eggande är det nog inte, men jag undrar hur dom tänker och känner?
Japp!
Sånt kan man inte fråga dessa autistiska herrar och tro att man ska få ett svar mer än: *Vaddå da? Vad menar du??*
Men samtidigt kan de berätta vad Ross och Rachel känner och tänker..hahahaha...;o))
Detta är ju kul.
Måste exprimentera lite med dem och se om jag kan föra forskningen framåt på autismområdet.
:-))
Skalpell syster!
Over and out och bildstället är så mkt mer än bara bildförvaring..för er som undrar..Har jag även webhotell med 600mb plats, så varför tycker jag då om detta stället?
Gå dit och kolla själva...kolla mitt lilla flipalbum här i högerkanten---->
D.S

3 kommentarer:

Klockan februari 08, 2006 4:35 fm , Anonymous Anonym sa...

Ahh, det var Gravatarer du tänkte på. Jag har som ingen aning alls om det är möjligt. Kan du ladda upp filer som plugin?

Filer som skall till din pluginskatalog på servern. Men jag tror inte det då denna kommentarssida ser helt olika ut än i Wordpress. Kan det inte vara så att blogger har nån form av "wordpresslikande" utseende bara?

Du får nog ta labba med den på Manufrog istället.Men några klick har du ju den installerad och sen kan du börja ändra lite.. men bökigt i början innan man fattar nått.. så var det för mig iallafall.

Så huset grejas med än? Trodde ni flyttat in nu när det var så pass länge sedan du skrev om det tidigare.

 
Klockan februari 08, 2006 9:01 fm , Anonymous Anonym sa...

Den var bra din flipbok. Kanske någonting för min sida eller dom sidor som jag håller på att göra till döttrarna.

Kram /// M

 
Klockan februari 14, 2006 7:58 em , Anonymous Anonym sa...

jo.
"aspighet" - känner igen det där, jag, ju...
vet *"allt"* om hur det är att begripa / se så'nt som ingen annan begriper / ser och samtidigt missa så'nt som alla andra begriper / ser...

*ler trött*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida