torsdag, februari 16, 2006

Inte simultanförmåga-layoutbyte

/edit/ Har gjort en liten film och vi har apkul innen hos Puppy ass med såna..
http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=742051
:-)
Hello everybody!
Mår ganska bra idag förutom att jag är helt virrig med att starta upp nåt annat än att rita på datorn och pilla med kod.
Har svårt att byta fokus och skifta fokus från en sak till en annan.
Den tendense kan kosta mig en autismliknande diagnos av nåt slag eftersom det är rätt typiskt för de diagnoserna, men också för adhd/add/damp så man vet ju aldrig.

I alla fall är jag förvärrad x7 sen jag började käka antideppmediciner så att sluta med dem sen kommer bli en befrielse då jag inte kommer ha lika svårt med just ovan nämnda.

Har ju klarat mig ohyggligt bra med att sköta hem och barn och jobb och fackjobb och studier innan jag började med antideppmedicinerna.
MEN jag hade då ingen broms och var ganska otroligt växlande mellan hyperaktivitet och svår underaktivitet.
Kunde aldrig säga nej till övertid på jobbet.
Skulle sköta allt med sonens kompisar och deras galna morsor.
Tröttnade på att tjafsa med dom om skitsaker.
(förlåt om ni läser här, men jag är bara ärlig Det var TJAFSIGT)

Barnen som flera hade liknande symptom som sonen, var vildjur, men föräldrarna var dom jag fick problem med.
Vildjuren var i alla fall glada och lekte och åt mat hos oss var och varanann dag och dom hade kul.
När barnen mådde bra så gjorde även jag det och fick mer ork att stå på i 190 knyck, med att handla och laga mat och ledsaga dem fram å tillbaka hem, då det var mörkt och hotfullt i förorten.
T.ex var det en galen indier som hade fått massa om bakfoten och trodde våra barn mobbade hans barn, för antagligen skyllde de på våra barn hans ungar??!!
I alla fall så trackaserade han våra små barn och sa till sonen att han skulle elda upp honom i sitt kök:-(
Fyfaaen säger jag bara.

Våra barn hade också hyperfantasi och såg pedofiler i varenda hörn , sedan en mkt möjlig sådan faktisk försökt lura in sonen och en liten kille i sin bil.

De höll på att bära leksakskartonger mellan 2 hus källarförråd och då kom gubbjäveln och sa åt dem att han kunde skjutsa dem.
De tänkte först gå med på det, men ångrade sig och sprang hem till mig i sista sekunden...PUST!!!!

Efter det man läst nu om den försvunne och antagligen mördade av sin jävla fucking styvfar till fullblodssadist ala hanibal the kannibal, pojken som också hade ett neuropsykiatriskt handikapp.
Ja då blir man extra mörkrädd för vad som kunnat hända.

En gång så jagade pappa indier våra barn då de lekte i snön precis nedanför balkongen där jag satt vid datorn innanför.
Hörde den skriiiiiiiiika som om de blev mördade och så kom de in och flåsade och grät att han slagit tjejkompisen till sonen.

Vi ringde naturligt vis polisen som kom=2 2.5meters snutar stod i vår hall och noterade vad barnen berättade och sen smög dom och min sambo fram till indierns port och ja så dom skulle hitta dit om nåt mer hände.

Många många år senare fick jag veta att de överdrivit lite ang smällen som tjejen skulle fått.
Men det spelar ingen roll för han hotade och väste och jagade dem.
Men vi försökte nå polisen för att rätta till ljuget, men dom var tydligen semesterlediga så om det nånsin kommer upp igen med den här karln så får man väl rätta detta då i stället.
Inget är ju egentligen förändrat för han var hemsk.:-(

Eftersom jag nu i dag antagligen är för virrig för att hälsa på er och skriva samtidigt..(simultanförmåga fattas idag) så vill jag tacka er alla för era underbara kommentarer till mig ang mitt skrivande bl.a..
TACK!!!!!!
Layoutbytet behöver jag väl inte säga nåt om, men bytt är det i alla fall....
See ya!

4 kommentarer:

Klockan februari 16, 2006 4:37 em , Blogger RedAngel sa...

*S* Galna indier va...jo det kan lätt bli så, vi hade en galen svart kvinna, som kasta sten på alla ungar på gården...som ville gunga då hon & hennes pärlor satt där?!
Måste vara ett sådant "kultur krockande" eller nått?! Kände sig hotad av de andra barnen?!
Sen fatta hon inget av det man sa åt henne...som tex: kastar du en sten på min son igen, så kommer jag ta ett berg & placera på ditt huvud!

Mycket lustig kvinna...inte bra för grannsämjan å kasta stenar! Anyway...trode jag gick fel när jag hamna här *S* WOW...svart, en liten häxa?! Hmm...?!

De jag känner, som fått käka lycko piller...mnja de blev konstiga! Fick själv sånna efter utbränningen...säger bara att MMM man blir KONSTIG!!!
Så jag avbröt själv, när jag insåg att jag inte visste vem jag var längre, hade inte mitt vanliga "GO" i kroppen! Blev en seg padda! Vaddå lyckopiller?!

Hmm...men jag käkar sällan piller, ens om jag har ont i huvudet. Ungefär när jag är nära döden så får jag lov att ge mig! ENVIS??? PETIT MOI?! Vet jag inget om :D

 
Klockan februari 17, 2006 1:04 fm , Blogger RedAngel sa...

Nyhetsutskick till samtliga drabbade bombayers
Subject: REDEVIL MASTERMIND C:O
pressrelease pga nattens bombningar

names of victims; Chribba Solo, Nislon Jäger, Anki the förädare

attach files: handgranat, bomba, virus & massa annat skit

Ni har nu 24 timmar på er att uppsöka skyddsrum, alternativt seriös asslicking, att tillgå! Annars kan ni härmed se er som förintade!
*ASG*...tumskruvad å klar serrö!!!

 
Klockan februari 17, 2006 2:43 em , Blogger Min kopp te! sa...

Har damen i rött uppfattat vilket jag valde av asslicking eller uppsökeri af skyddsvrå`?
;-)
Kraaaaaaameselikramaarkramelikraaam!
//Undersåten Ankie;-)
P.S Chribbe klädde ut sig till Red då ingen såg honom och så här såg han ut:

 
Klockan februari 17, 2006 3:32 em , Anonymous Anonym sa...

MOHAHAHAHAHA...visste väl att han inte skulle kunna hålla sig!!!

Röda trikåer på en karl?! Hmmm... undrar vilka mer som sett han flyga?!

Håll bevakningskanalerna fria, mer kommer att dokumenteras om fritt förfall eller nått *S*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida