onsdag, februari 22, 2006

R chans på praktik, älvsbyhuset

Hurra! I dag blev jag vän med en urtrevlig tjej som ringde ang sonens eventuella praktikplats på en lokal bilverkstad.
Vi pratade om hur gärna vi vill fixa nåt åt ungdomarna här på orten.
Vi bytte telefonnummer t.o.m. he he:-)
Jag drömmer ju om att bli lokalpolitiker då jag blir frisk. Måste vara en motpol mot moderaterna som härjar här.
;-)
I alla fall så kände hon han som äger verkstan och han ska vara i 30 års åldern och vara väldigt skojfrisk och väldigt snäll och detta passar ju
på våran älskade pojk som själv älskar att skoja.
:-)
Håll tummarna för oss nu, eller för R rättare sagt.!!!


Har nu ritat några bilder trots att fingrarna är som prinskorvar och nu jävlar i havet gör det ONT.
Men det är det värt för att få rita av sig lite:-)
Här är ett nytt galleri som bara ska innehålla det jag ritat är det tänkt.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eftersom jag inte orkar skriva så får ni kika på vårt hus och husets planlösning så länge.
Är faktiskt rädd att jag inte kommer orka göra en egen huset sida:-/ då jag är så ojämn i orken och det går så himla fort med bygget.
::Älvsbyhus (vårat hus planlösning är spegelväng)::
FOTO huset Lodur, Övervåningen är väldigt mkt större än man tror.
Likaså rummen.:-) Men badrummet är rätt ordenärt i storlek..
Over and out!

1 kommentarer:

Klockan februari 23, 2006 6:53 em , Blogger RedAngel sa...

Va kul att grabben får praktik, på ett ställe som verka vettigt!

Men du...fråga om du inte kan ändra i beställningen, en golvmatta är väl knappast så svår att byta ut?! Eller..beror på hur långt de hunnit iofs!

Vad najs..då har ni snart ett helt hus va *S*...antar det e dom som de skruva upp på ngn dag?! Eller?!
Är det dyrt?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida