lördag, februari 25, 2006

Säger bara till om en sak..

är sömnig, pömsig, trött. Om nån lärt sig att pömsig betyder nåt annat än trött så tar jag icke ansvar för tolkningen i fråga;o))

Vill ta kort för nu har dom sprängt klart, men det värker en del, trots att kyla är på ingång.

Har stått med grannarna och asgarvat åt att M hade på sig en helly hansen med nåt frökenaktigt över tummen och nederdelen av händerna.:o))))))
Roade dom som har bögskräck med att säga att det där så då för bögigt ut..he he he...

Varför och hur kan bara ha bögskräck?
Fattar inte sånt för då skulle ju vi kvinnor ha mans-skräck allihop egentligen rent logist sett eller hur?

Nu ska jag se om jag orkar göra om skylten igen här upptill på bloggen.
Är inte nöjd.

Om 1 timma kommer skopgrävarsnubben in på fika.
Han är supertrevlig.
Han sa att vårt berg var ett sånt där unikum som han inte brukar spränga särkilt ofta och av det lär han sig mer och får träning.
Nära huset är det också.

Han sa att det är vääääldigt nära huset.
Han måste bygga sig en väg för att kunna ta sig runt och ner i vår branta 80-metersbacke en bit för att gräva för avloppet!

Jag tror jag låter foton och text ang husbygget får vara kvar i denna bloggen faktiskt.
Det är ju inte så troligt att nån orkar leta efter fler sidor på min reda utsvällda hemsida va?

Kramelikramar på er alla sajberfolks!

1 kommentarer:

Klockan februari 25, 2006 2:33 em , Anonymous Anonym sa...

Här har hänt något...förändrats...eller hur?
Var ett tag sedan jag var här nu - gillar det jag ser.

Ha en riktigt go helg.
Kramen

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida