fredag, februari 24, 2006

Trötthet och oljud

Skulle så gärna vilja kunna skriva bättre än så här, men är ej så begåvad. (OBS fiskar inte efter att ni ska säga..nämen inte då Ankie.Du är sååå duktig på att skriva:-)
Inte så jag menar, utan bara konstaterar att jag är rätt ojämn i min berättarstil
;-)

I dag är dom nästan klara med sprängningen och ska bli färdiga i dag är det sagt.
De rev ner telefonledningen så nätet loggade ur.
Holy shit!
Ni hajjar väl att när nätet försvinner så dör man om man heter Ankie:o))
Det fixade sig rätt omgående med lite silvertejp:-)

Så här såg det ut på tomten i går runt middagstid.
I dag ligger det stenar överallt.
Klicka för större bild på lilla fotot.
Copyright Ankie

Har redigerat fotona för husbygget men inte laddat upp dem än och måste fundera lite på formen för själva sidan där dom ska ligga som ett minne för livet.
Vet inte om jag vågar lita helt på FileLodge och ImageShack, utifall deras servrar kommer finnas för alltid. Hm..Måste då ladda upp dem på mitt hotell och lägga dem på cd-skiva.

Förr eller senare så ska jag presentera hela händelseförloppet.

Ja Red! Det är ett sånt där plocka-ihop-hus på en dag.:-)

Föressten presten så kan jag ladda upp ett till smakprov då da.:-)
Här så har dåm bårrat hål då da assså! och fyllt på med DYNAMIT hoho..vad det skakar och vi får leka jordbävning här.
Copyright Ankie
Ni kommer att bli varse att man sen inte kommer se vårt lilla pluttehus då det hamnar bakom det stora jättehuset.

Mer bilder kommer.

I dag så ringde jag våran älskade bästaste nya husläkare som vi fått äran att lista hos oss då vi flyttat hit nu för gott.
Hon är så jäla gullig.
Eftersom jag är så seg nu så tyckte hon att vi skulle ses efter bygget är klart och jag fått göra min adhd-utredning klar.
Hon sa att jag inte skulle oroa mig och hålla på och lämna blodprov då jag mår så här.
1 sak i taget tyckte hon och förnyade alla recepten samt skrev en remiss åt våran lilla gullgubbe för att kolla upp hans motorik ännu en gång.
Kan inte berätta om exakt vad det gäller.
Även denna familjen har ju lite hemlisar , även om man inte kan trot så som jag sladdrar och skvallrar:-))

Känner mig helt lugn och väldigt tillfreds i dag och har grejat mat i omgångar och pysslat lite här hemma.
Är bara så förgrömmat sömnig hela tiden.
Tror det beror på värmevädret, men mina händer gör inte särskilt ont i dag.
Bara domningar och stickningar och det känns ju bara som när foten sover ni vet och ja det står jag helt klart ut med.
:-)

Over and out and maby i am back later this evening.
:-)
P.S för dig släkting som fick adressen till den sidan om familjehemlisarna.
Om du inte har stavat rätt så kommer man inte in på sidan.
det ska sluta med php och inte pht på slutet av webbadressen.
:-)
Såg stavfelet via min statestik där man kan se hur folk skrivit in adressen/url:n, men är osäker för det stod att besökaren kom från lidingö?!, men det kan ju vara nån annan då som surfat in kanske?
Viktigt är dock att vi inte låter andra (utanför familjen) titta in där då det är lite kondifiendiella saker som skrivs och kommer skrivas där av bl.a mig.
No hard fealings. Bara påminner. ;-)
Nätet är inte helt vattentätt förstås så var ändå lite försiktiga med vad ni väljer att berätta ok.
D.S

2 kommentarer:

Klockan februari 24, 2006 3:36 em , Anonymous Anonym sa...

Kommer in och håller för öronen! Vilket arbete och vilket väsen.

 
Klockan februari 24, 2006 11:24 em , Blogger RedAngel sa...

Inte för att fjäska Ankie, men du skriver bra...det roliga är att man alltid får fler storys än en i dina inlägg!

Och du vet Ankie...jag säger som jag tycker, rätt från hjärtat! Och du... den där titts operationen... har sett dem med, de verkar jävligt scary & tar så lång tid att genomföra.

Sen kan man förlora känseln...så är det verkligen VÄRT det??? Minns efter amningstittsen med ett rys!

Jävla lövtunna taxöron som man kunde rulla upp på en penna & spänna en gummisnodd på, för att hålla dem på den plats man VISSTE att de vart tidigare!

Funderade på sillisar ett tag, men jävligt glad att jag sket i det, för nu är som nästan som nya *S*! naturlish är alltid bäst tycker petit moi!

Döpte om dem ett tag *S* saggiga tyska turisttittsen...men nu heter de MIA & FIA...with licenc to kill ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida