lördag, februari 25, 2006

Listning igen

[edit]
MEN??!! jag missade ju att svara på nästan allt..Om ni har tålamod så kommer svaren strax...oki...gå ingenstans..;-)
:-)
Hittade dessa frågor inne hos Puppan!
Nej!
Puppy ass , En djävul i rött och även kallad commando red i bloggkriget.
:-)
Se mina länkar i vänsterkanten *dom jag läser hos*.
----början lista---
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN:
Nej! Jag är totalt värdelös och osexig och osexengagerad, trött och helt enkelt för jävlig, men jag kramas efterår så då blir allt bra igen.


HUR RAGGAR DU:
Jag ögar ner dom så de inte undkommer..ha ha ha...(lärt mig av red=öga ner)

VAD HETER DU:
Ann-Christine

KALLAS:
Ankie, pannkakan, lillkrax, sockertoppen, plankie
VARFÖR:
Därför att beroende på vilka problem folk har med mig, eller vilken sorts nöje de har av mig så kallar dom mig lite olika så där.
;)

VAD HAR DU GJORT IDAG:
Kollat in arbetarre och skämtat och pratat med grannen,
surfat på nätet, skrivit lite här, stekt pannkakor och kokat soppa

VAD SKA DU GÖRA IDAG:
Nu är det snart natt.

VAD VILL DU HELST HA NU:
Ingenting


VAR ÄR DU NU:
I vardagsrummet i ett hörn sittandes med datorn.

SAKNAR DU NÅGON NU:
Ja min egen nutte!!

RÖKER DU:
Nej! Inte sen snart 6 månader tillbaka.

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT:
I julas.

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN:
Planerar aldrig nåt nu förtiden.
Har givit upp ,så kan jag inte bli besviken då alllt bara ändras och ändras hitan och ditan:-)

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU:

Ni kommer dö, men jag lånade Ms svarta små kalsonger. Motsvarigheten till såna här boxershorts.

VEM PRATADE DU MED SENAST:
M

VAD PRATADE NI OM:
Ja a ! Säg det?? Hm..vad 17 var det nu igen.? Säkert nåt om bygget.

VAD GÖR DU JUST NU:
Skriver svar på massa frågor.

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN:
-Kan vara då jag ibland har lite dåligt ölsinne.
Blandar jag med hasch så blir jag galen och gömmer mig under bord.
(obs röker inte hasch numer utan det var några ggr då jag var mkt ung och dum)

ÄR DU BLYG:
jag känner mig alltid blyg med nytt folk, men ingen jävel tror mig då jag jämt clownar mig.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
7.30.

NÄR KRÄKTES DU SENAST:
Hatar att spy så jag håller mig t.o.m då jag får magsjuka,
men ja det är nog massa år sen för jag minns inte nu.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Nej för jag har ingen sån. ÄN

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT:
Nej för jag har ingen sån ÄN, men M och jag delar på bäddsoffan. Det gjorde vi i natt.

HAR DU GLASÖGON:
Japp!

BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ:
Ståckhålm

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG:
Nej, om inte *mammas lilla älsklingsunge* gills för det säger jag mååånga ggr om dan?

ÄR DU HOMOSEXUELL:
Nej.

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT:
Närbilder på kroppsliga fenomen där nåt rinner.

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV:
Oj! Tvn har lagt av då parabolen snurrat.
Gills köpefilm om tvprogram alla vänner?

VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET:
Jag tror det måste varit från Andrea och då stod det nåt om tåg har jag för mig.
Hon skulle hit och hälsa på då:-)

ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG:
Bara om jag vill ha den som förför. Är då löjligt mjuk i knäna.

HUR SVARAR DU I TELEFON:
Lundholm

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?
Kolla in möbler på blocket.

HAR DU DVD-SPELARE?
Ja jag räknade ut att vi har 4 st sen jag svarat fel på förra listans frågor om dvd.:o)

VAD ÄR DU RÄDD FÖR?
Att mina spökfantasier ska börja leva på riktigt..brr ryyys!

HAR DU GOTT BORDSSKICK?
Nähä! Spiller så mkt att man skulle behöva få vårdbidrag om man ska käka i hop med mig.

VAD ÄR ATTRAKTIVT?
Det är en genomträngande blick från underbara lite hårda ögon som är snälla.

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?
Ingenstans eftersom jag tror jag råkat ta dubbla doser värktabletter + sista dosen för dagen.
Mkt misstänkt eftersom att jag nästan aldrig blir helt smärtfri annars på normaldoserna.

KLIAR DET NÅGONSTANS?
Ja vid högra tinningen och nu känns det till vänster vid ögonvrån oxå..attans bananer.

VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU?

Ljuslblått , gult

NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON
För drygt 1 år sen och har bara använt den typ 5 ggr.

VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?
Min sambo.

VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU?
Lite stålsmak. Som när man slickat på batterier typ.

VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?
Ögonen och formen, hållningen på kroppen, händerna.

ANVÄNDER DU TANDTRÅD?
Måste jag svara?
Okej.
Nej. Är panisk rädd för allt som ska dras mellan mina tätat tänder.


HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
Många!!!!!!
Har tillslut fått dem alla till slut, men det var då ett par envisa jävlar och krångla. ha ha ha.


VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR?
Måste väl varit 1980 då jag tog körkortet och tog tag i mitt fackliga jobb och valde att plugga politik på folkhögskola och kom in året efter.
Var otroligt självsäker det året.

VAD KÖPTE DU SENAST?
Dataprogram på nätet som man kan leka med då man gör hemsidor.
Coffee Cup flashprogram å sånt.

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Jag kom 1 kvart försent varje dag till jobbet under en period och DET var PINSAMT, men jag somnade inte förrens 4.30 och skulle vara på jobbet kl
5.45 och öppna kontoret. Om jag inte kom fick folk frysa så jag kom ännu lite senare för jag köpte färskt kaffebröd varje morgon då jag sprang förbi ett bageri på vägen ner i tunnelbanan i Hornstull där jag bodde då.
Ju närmare jobbet jag haft desto senare har jag kommit.
Men min mamma passar jag alltid tiden med underligt nog.
Är alltid sen då jag ska i väg nånstans. Kan överhuvudtaget inte känna på mig hur kort/lång tid som förflyter utan borde klistra fast ett ur på näsan om det ska funka.


HUR KÄNNER DU DIG NU?
Lite domnig i fingrarna och så kippar jag efter andan då jag koncentrerade mig på långskrift i frågan ovan.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Svart, purpur, rostrött, lila.


KAN DU LAGA MAT?
Jajamensan! Har lagat massvis med god mat i mitt liv, men just nu har jag stora problem med det, Piller har gjort mig lam och för mkt vims av adhd har gjort mig ännu lamare. Klarar inte av då rutiner rubbas och de senaste åren har det inte varit annat än RUBBAT leverne:-/

VAD PLUGGAR DU?
PHP och xhtml och html och css och och..
Min lärare heter Andrea på klockantio.org kolla hennes html-skola där.

ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
Ja ha ha aaaaa aa A då!
Det säger hon att jag är hennes BÄSTA elev !Så det så!:-)

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
-Vad gjorde jag i går?
-Kan väl inte gjort nåt annat än försökt hänga i kapp med spurtbloggaren Red, puppy ass en djävul i rött. va?;o))

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Jamen va ä dä förren jäla fråga?
Har inte varit utan jobb sen jag föddes vid 14 års ålder, förrens jag blev pensionääääääääääär.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Inte mycket numera. Troligen bara nåt glas för jag har inte druckit på flera år och det SUUUGER!!
Orsak medicinintag ala starka...:-(

---slut lista-------
Ni får gärna ta med dessa frågorna och sen hojta till så jag får läsa edra svar.:-)

Mår fan skitbra precis nu då jag ska sova..I morrn kommmer den piggaste arbetaren i hela norrland hit igen.
Han är ju grym.
Jisses!
Jobbar som sju hästar minst och vad fint det blir här utanför.
En jätteplats och t.o.m har han byggt en liten väg runt hörnet neråt på tomten, därför att han ska nämligen gräva avlopp där:-)
Otroligt duktiga sprängare har vi också haft här.
De har ju jobbat i hop med grävarkillen från Norr.

Vi har lekt med grannen i dag och skrattat och myst.
Gud vad skönt det är med folk som är så lik en själv ändå.
:-)
Samma typ av humor och samma typ av energier eller vad jag ska kalla det.
Är så glad vi har dem som grannar.

Over and out............domnar ju..fan vill inte...vill ju leka med computtern...

1 kommentarer:

Klockan februari 26, 2006 7:04 em , Anonymous Anonym sa...

Halloj gumsan!
Jag hänger inte riktigt med...
Jag vet inte vad du menar riktigt...

Ska jag lägga in den koden på alla sidorna? Även på undersidorna?

Jag ska läsa ikapp här hos dig med men det blir lite senare för jag har tjatande ungar här brevid.

Kramiz så länge!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida