torsdag, februari 23, 2006

Sprängning pågår

Är för trött för att göra i ordning alla foton på byggjobbet ang huset.
I dag har dom sprängt hela dagen och är nästan klara.
Blir så impad av såna här arbetsmänniskor som är proffs på det dom gör.
:-)
Det kändes BOM!!! varje gång och soffan liksom skakade till, men inte nåt annat inomhus.
De sa att kryddburkar brukar ramla ner.
Det har nog varit en 5-7 sprängladdningar.
Det är inte måttligt vad med berg vi har haft här.
Nu ligger dom i bitar och ganska snyggt ordnade.
Sen ska väl grus och jord ösas på.
Vi kommer upp en liten bit högre än vi trodde och ja då får man finare utsikt kanske.
;-)

Känner mig så tråkig just nu.
Är sömnig hela tiden.
Men gissa vad??!
I dag tvättade jag håret och rullade upp det på pappilotter och ja fixade om mig själv som jag inte gjort på mkt länge och det även fastän jag var supersömnig .
Hungrig som en varg har jag varit och käkat 3 st mastodontmål med mat.
Inte bra då jag nu gått upp en del i vikt sen vi slutade röka för snart ½ år sen.

Nu tråkmånsar jag mig ut här ifrån.
See ya!

1 kommentarer:

Klockan februari 23, 2006 7:06 em , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!

Önskar jag hade kraft att svara lååångt och informativt, men jag har råkat ut för en infektion som satt sig lite knasigt till . Yrsel, trötthet & huvudvärk...*yäck*

Vill iaf hålla tummar & tår för att R får en praktikplats, tala om att huset verkar jättefint, gratta till halvåret utan cancerframkallande cigaretter och krama om dig för att du är så duktig och pysslar, samt önska er alla en skön kväll utan en massa "booom" runt husknuten!

*bamsekram*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida