tisdag, februari 21, 2006

De river!!!!!!!!!!!!+lingonv..

Röda faran har börjat och jag är äntligen lugn igen.
PUH! TVI VALE FÖR PMS!!

Lyssnar på cd:n *the celtic cirkle*
Enya sjunger och jag ryyyyyyyyyyser och får tårar i ögonen av filmmusiken till Braveheart...jävlar vad bra den filmen är tycker jag..(som är kär i Mel Gibson bara för att han liknar min pappa + att jag älskar isblå som en lagun-ögon..såna har sambon..mmmmmmmmmmmmumma att drunkna i;-)

Utanför har en grävskola grävt upp minnen sen 1957.
Lite konstig känner jag mig allt.

Nu nosar skopan på lekstugan.
Har tagit kort som kommer upp här senare i en egen dagbok för husbygget.

Psykologen ringde sent i gårkväll och jag fick en tid för tester den 28 Mars. Kl 9.
Herregud! Jag ska ju vara där HELA den långa dagen tills kl 16.30.

Hon ville se mig morgontrött och sen hungrig .
Men jag är ju så himla artig mot främlingar och aktoriteter medans jag blir ett kaotiskt monster tillsammans med dem jag känner väl och litar på.
Kommer jag verkligen visa nåt av mitt hysteriska sätt för henne???

Hon lät lite så där extra aktoritär också då hon sa att *livet består av hälften morgnar..*
Jasså !? Jaaha?!
Säger hon det så är det väl så då eller?!

*Jisses!! * sa jag då.
*Jag har missat mängder av dem då jag fuskar.
ha haha ha:o)*

Återkommer med foton då jag hittat sladden som för över dessa.

Har ritat en million med glittrande linjer/deviders till grafiksidan

Vänta vänta..måste fota ..tror han äter upp lekstugan nu...see ya!

Äsch! Det var bara grenar som han lyfter åt sidan.
Minst 10 träd har ramlat.
Han knuffar omkull dem med skopan.
2 stycket Otroligt stora granar har han tagit på bara typ 15 minuter.
Vi som oroat oss så för hur man ska kunna fälla dem på ett säkert sätt....
Här är min barndoms stig där jag krupit och gått i 46 års tid.
Dessa trän existerar inte längre..
copyright
Här är kissen och jag saaaaaaaaaaaknar honom. Han har sån fin tjock svans..Kolla
copyright
Här är han i grönskan. Det finns massa träd och gräs och backar och enar kvar på tomten så egentligen ska jag inte sörja.
Har ju en hel åker nere med en stor granhäck och i backen är det helt orörd skog i princip med svamp och bär.
copyright
Kolla in ett stort foto där allt på bilden nu är ett minne blott::
Nu doftar det pizza här så dreglet forsar.
Ska käka....nU är det over and out..
Hej då.
Jö jö!:-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida