fredag, februari 24, 2006

Lite till....

..bara liiite blogging till denna dag;-)
Nu har vi ingen bil igen:-/
Men vi kanske har det i morrn ändå om det bara är en tändningskabel som släppt eller vad nu M sa.
Störde honom i Hockey OS där jag tror sverige-tjeckoslovakien spelade.
En Snubbe gjorde mål och jag som stått i vägen sa att jag såg och hörde vem det var och så sa jag rätt förnamn (har glömt) men fel efternam (har förträngt det också).
Så fick M se reprisen.
Ämen vikken tur asså!
;o)
Obs jag pratar inte så där som jag slangar tä et..hihi;o)
Blev så inspirerad av Puppy ass, Red, en djävul i rött, ja jo nama it vad hon mer heter? Vore skoj att veta hennes rätta namn, bostadsort, telefon, mejladress, mobbe-
Kan jag be å få en karta?;-))
Föressten så tror jag Chribba är från Tjekoslovakia va?
Han som skrivit böckerna Betong och Festival ni vet va?
Ja och som gjort bombayfilmer och journalistat å haft sig.
Ni vet väl vem jag menar? Chribbes blogg?

Nu så såg jag att han uppat å det ska jag spara nu ifall att han får hoppa in som vikareie åt Red.
:-)
Hon är så outstanding blogg, har hon och underbart språk med variation , spänning, humor, sa jag HUMOR? Högre Ankie ..ok HUMOOOOOOOOOOOOOOR!!!!!
JUMP ANKIE!!!
Oki!.Allt för dig Red. Är jo din egen lilla pimp jö...proitchhhhhihihih ti hi hihihi:o))

Nu ska jag visa en magisk bild på min son som är mycket mer magisk utan massa filtertrix. Såna foton kommer senare då batterierna laddat klart.
Copyright Vrååålmycket copyright..dont even try to save it..
Men mitt program la av i kameran, för batterierna var slut och efter att jag lekt med det enda fotot jag hann lägga ut på ritbordet så frös skiten och bilden liksom fastnade uppe under listen upptill om ni hajjar var jag menar?
Tänk uppe vid skärmens top, höjd..ä....Ni fattar.

Då fick jag helt enkelt välja *cloose*
Men innnan var jag jävligt smart och tog en kopia, men den gick ju förstås inte att ångra på, eh..tror jag.?!
Ibland är jag för snabb.
Vid närmare eftertanken hade jag nog kunnat ångra eftersom jag tröck=* copy och paste as a new image* och då skarre jö funka fint!
Hrm!
Min impulsiva överhettade hjärna kan jag sälja på tradera vilken dag som helst.
Här är den stackare som haver mig till moder och tillbringar all sin tid nära mig, ety vi kan ej gå ut. STENBUMLINGAR iväge serniö......;-)
Han ska börja meka bil nästnästa vecka och det är nog tur för annars blir han snart dibarn igen.

Apprå på det föressten.
Jag slutade amma honom då han var 6 månader och nu är han 17 år.
Men det var inte det jag skulle förklara.
Mina tuttar såg ut som amningsbröst ända tills alldeles nyligen då dom helt sonika säckade i hop?????????????????????????????HUR??????????WTF som Red brukar skriva, säga.
Har blivit lovad en bröst läs nu noga förminskning.
Om jag bara går ner i vikt till 69 kilo så lägger dom mig under kniven basta!
Men jag såg sån operation på tv och där en höll på att dö och det var värre än det allra värsta slakthusmordet ni kunnat se av alla splatterfilmer på hela jorden.
FTFAN vad äckligt det såg ut.
Ingen liten jävla operation detta.
Tänker sen..Ååhhååhååå tonårstuttar, som uppnosar sig.
Små ..Pyttesmå ska jag skaffa utifall att..

Over and out!

3 kommentarer:

Klockan februari 24, 2006 11:30 em , Blogger RedAngel sa...

*S* Kärt barn har många namn du vet... mailade dig en gång faktiskt! Men som servrar kan hoppa, så kan det ha kommit bort!

Det va verry länge sen på din hemsidas mailadr. som du gett en gång, när jag hade dyslänksi för fulla muggar!

Kan maila sen igen... för håller låg profil på nätet *S* vet ju inte vem som läser & vill inte ha massa juggar som snacka sen... dom är som skvallerpress...nosy basterds!

 
Klockan februari 25, 2006 8:59 em , Blogger Min kopp te! sa...

Oj! Då måste ditt mejl kommit bort i spammappen eller nåt sånt.*snyft*.
Skojade mest med dig om vart du bor osv.
Alltid kul att veta men du får inte känna nån press;-)
Massa kramelikramar!
Ankie

 
Klockan februari 26, 2006 1:29 fm , Blogger RedAngel sa...

Det e så lätt hänt *S*...har oxå lyckats slänga drivor...sen ba OKI sorry, var det din NYA mail hahaha!

Men...det e ju så med virus & all oönskad spam! Känner ingen press alls *L*...förstod va du menar, för det e ju så att man BLIR nyfiken, med de man messar/läser det ä määäänsklit va!

*S*...öh mitt namn har 8 bokstäver...nu du...fick du en ledtråd!

Är så irriterad, hyrt film så hoppa den jävla dvd´n ska spanka grabbarna i videobutiken imorgon :S

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida