lördag, januari 28, 2006

Filmer

Donny Brasco=skitbra.
Med Johnny Depp och Al Pacino.
får +++ och ett halvt+ av mig i betyg.
Spännande, bra skådespel , otroliga vändningar, och sann om jag förstått allt rätt på slutet då text kom upp angående det.?!

Insomnia=skitbra,
Med Al Pacino i huvudrollen.
Utspelar sig uppe i Alaska där ett mord begåtts på en ung flicka.
Denna film är utomordentligt spännande.
Men kan det bli annat med den karln i rollen?;-)
också otroliga vändningar som jag gillar. Oväntade händelser.
Betyg=+++ och ett halvt+

Nu har jag inget mer att berätta mer än att jag är trött då det är värmeväder i antågande.
Fick värk som försvann då det blev några grader kallare huxflux.
Få se nu om den återkommer då det ska bli typ 7 plusgrader ute.
I bland har jag ju tur och slipper värken.

Over and out!

2 kommentarer:

Klockan januari 29, 2006 10:04 fm , Anonymous Anonym sa...

Det har varit väldigt lite filmtittande för min del på sistone....annars gillar jag att se filemr. Just ne är det "Prison brake" som gäller. I helgen har jag sett 7 avsnitt - 7 kvar till att börja med.

Ha en fin söndag
Kram

 
Klockan januari 29, 2006 12:26 em , Anonymous Anonym sa...

Jag utmanar dig Ankie. Kolla min blogg!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida