måndag, december 26, 2005

F�rkyld

Mår gammal bäver.
Frusen och förkyld.
Tog 2 treo och nu fick jag äntligen lite värme inombords.

I går hade jag besök av Marina här och jag blev så glad då
hon knackade på dörren.
:-)
Dock såg både jag och hela kåken ut som en soptipp, men vi klämde
in oss i röran och drack kaffe och pratade och det var så mysigt.
Vi kom underfund med att det är ju jättenära till hennes nya hus härifrån.
Så fort jag börjar må bättre ska jag promenera bort till henne.

När jag får hjälp av pillren så sitter jag här och pillrar på hemsidan.
Hittade ett java-script på dynamic-drive som bara hindrar högerklick på bilder.
Då kan man fortfarande kopiera text.
Fiffigt va?
;-)
Har lagt det på grafiksidan.
Råkade av misstag stänga av mitt hotlinkskydd så folk återigen började direktlänka till massor av mina bilder:-(
& så försvann även alla dom länkar som får direktlänka som jag lagt i en lista för tillåtelse, om man t.ex tagit med sig min lykta eller bannerkoden jag hade förut.
Som tur var hade jag sparat en del av länkarna på min dator, men inte alla.
NI får hojta till om det är nån av er som behöver lyktan eller bannerkoden så jag då kan lägga till er i listan.

Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida