torsdag, november 10, 2005

Glömde ju dagens politiska inlägg

Hej igen!
Jag försöker även om det inte ser ut så då jag hela tiden glömmer det jag lovat ang att lägga in debattinlägg här inför valet.
Nu är det jag länkar till inte aktuellt som en valfråga , men så fruktansvärt intressant ändå så jag länkar till ett inlägg ang den homofobiska prästdebatten.
Jag är faktiskt benägen att hålla med denna skribenten.
Väldigt väl genomtänkt inlägg.
Vad tycker ni?::läs här hos Tony Johansson:::
Ha det!

1 kommentarer:

Klockan november 10, 2005 3:25 em , Anonymous Anonym sa...

Föreslår att du håller dig ifrån svamparna på bilderna. Svårt att säga vad det är på de bilderna, men du kan få hjälp att artbestämma på www.svampguiden.com
Nybörjaren bör hålla sig till kremlor, blodriskor, (blek och gulröd) taggsvamp, soppor som inte har röda rör och inte smakar illa, de olika kantarellerna förstås och svart och gulröd trumpetsvamp - och hålla sig borta från bruna svampar med bruna skivor och vita svampar med vita skivor, liksom svampar med ring och strumpa.

MVH
Tony J
tack för länken och berömmet

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida