torsdag, november 10, 2005

Lingon-start

Orkar inte skriva nån särkilt men känner att jag vill notera här då lingonveckan startar.
Den startade i går lite överraskande.
Men iofs så fick jag ju mitt pms-utbrott för bara några dar sen så det borde väl kunnat förvarnat mig.
Nu är jag dränerad på krafter igen och på mulet humör, men det är ju som det ska vid dessa hormontillstånd.
I alla fall så skriver jag upp här så jag kommer i håg och kan kolla när nästa lingoveckostart är.
Gjorde inte det denna gången.

Datorn var totalseg så jag har scannat den igen, men inga virus eller adware eller nån skit fanns över huvudtaget på datorn.
Har automatisk sån här pc-cleaner också och den hittade inga problem att fixa.
Sist var det en kilometerlång lista på bl.a saker i registret som behövdes repareras och idag var det alltså 0 saker .

Nu då jag surfade ut på nätet så funkar allt galant.
Man kan ju undra varför då det var så segt innan scanningen???

Om ni inte kom in i min gästbok förut så beror det på nåt jag inte vet.
Jag fick felmeddelanden själv då jag gick in där, men det är nu borta.

Inte många skriver nu sen jag införde lösenord och jag tycker ju själv att det gått smidigt då lösen och användarnamn står uppskrivet på en lapp så ingen behöver ju hållla lösen i huvudet vilket annars brukar vara lite jobbigt.

Det är ju inte svårare än med dom säkerhetskoder man får skriva in i bloggarnas kommentarfunktioner innan man postar sin kommentar eller???
Gjorde om lappen så det ska likna det folk är vana vid.

Tack söta Mira för dina ord i min gästbok!
De värmde!:-)
Jag kommer dock inte in på din hemsida på grund nåt popup som är så totalt att jag inte kommer förbi det med mindre än att dra ner skyddet på min adwatch.
Men jag ska prova igen.
Saknar dina dagboksskriverier då jag inte kunnat läsa på ett tag.

Nu ska jag hämta kaffe och fortsätta med min självömkan fast då så ni slipper se det.
Over and out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida