lördag, oktober 22, 2005

Skrivit i låsta dagboken

Hej igen!
Nu har jag bytt layout och pillat in dom koder som behövdes + lite till=ankarlänkar till rubrikerna på mina inlägg och till där man anmäler sig om man vill få mejl hem då jag uppdaterat.
Har så dåligt arbetsminne att jag hela tiden glömde namnet på ankarlänkarna och fick göra om och göra om bergis 10 ggr.:-(

Nu har jag skrivit rätt mycket i den låsta dagboken.
Dit hittar man från min hemsida som finns länkad här i högerspalten.
Jag ska lägga in en länk direkt till låsta dagboken sen, men inte just nu.
Tröttnade rejält på att ladda upp och ladda upp koden nämligen.
Måste ut i köket och proppa i mig medicin.
Mår skit!:-(

1 kommentarer:

Klockan oktober 24, 2005 4:21 fm , Anonymous Anonym sa...

Hej vännen min!
Jo, klåda i örat är ett otyg och värk är ännu värre. Har haft droppar (polymexin tror jag de hette), men har inget recept hemma just nu. Ska höra med dem om de har något annat de kan skriva ut, för jag tycker bara den medicinen hjälper för stunden.

Kram från en frusen och trött Cicci som tänker försöka sova en stund nu.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida