tisdag, oktober 25, 2005

M 44 år i dag.

Hurra!!!!
I dag fyller våran älskade M 44 år.
Tårtan gjord av klockantio grafik

Han kom hem i morse hit , trots det hala väglaget och att det kunde varit jätteköer på grund av, nåt som strulat med vägarna som jag inte minns nu , tyvärr.

Jag var så orolig för bilkörningen att jag glömde att gratulera honom innan han somnade, efter sitt nattskift.

Har inget här hemma att bjuda på , mer än kaffe så jag kokar lite kaffe till honom och brer några mackor som han ska få då jag väcker honom senare i eftermiddag.

Sonen har bara 100kr med sig och ska köpa vantar för de pengarna så då räcker dom ju inte till paket och sånt.

Vet att M inte gillar att köpa presenter till sig själv och tårta och sånt, men jag sitter ju fast i deppklistret här oklädd och okammad och allmänt sjuk.
Har yrsel igen.
Tog extra astmasprej då det i bland visat sig vara på grund av dålig syresättning av blodet som jag kan må dåligt.

Har bergis tagit dubbla doser av cipramil och blodtrycksmedlet detta dygnet bara för att jag är så himla glömsk.
Kände mig så nedstämd och konstig i dag att jag bestämde mig för att det inte är läge för att halvera cipramildosen då som jag trodde jag kunde göra senast i går då jag bara tog 1 tablett...Urk!

Är lite glad över nya bekantskaper på internet som hälsat på i min gästbok och jag surfade in på deras hemsidor som var jättetrevliga och varma.
:-)
Synd att jag då mår så här dåligt att jag liksom inte orkar sitta vid datorn ens.

Ha det bäst alla där ute i cyber!

1 kommentarer:

Klockan oktober 25, 2005 6:31 em , Anonymous Anonym sa...

Hej..Alltså visste nog att vi möjligen kan har mycket gemensamt, men att så här mycket..Måste prata om den nån gång kanske?

Tänker på dig, Kram P

ps. jag har också slutat röka..tionde månad på gång. Och känns jättebra.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida