torsdag, september 08, 2005

Healing

Goddagens!
Måste berätta lite mer om att jag blivit distanshealad.
Jag kallar mig häxa men är otroligt skeptiskt och håller mig alltid till vetenskap och vedertagna metoder , men jag har råkat ut för några oförklarliga saker genom livet.
Det betyder ju inte att dessa inte är vetenskapliga utan bara att man ännu inte kan förklara hur och varför det skedde.
Jag kan bara tala om ATT det helt säkert hände.
::läs här på min ockulta sida::

Ni får tro vad ni vill men jag är sanningsenlig till 100% och det vet jag ju bara själv , men även sambon har ju varit med om och har bevis för det som hänt i vissa fall och han är en väldigt jordnära person och helt ateist.

I alla fall så har jag haft värk i armarna och speciellt i händerna och det ända sedan 1984.
Det är nerver som är allvarligt skadade och senor som vridit sig .m.m och det är konstaterat vid operationer och undersökningar så det är ju verkliga fysiska för ögat iaktagbara skador.

MEN nu bad en tjej om att få heala mig och jag sade så klart ja tack.
Vad har man att förlora?;-)

Nu är det så bara att min värk har minskat drastiskt under denna dryga månaden som hon healat mig.
1 gång i veckan har hon ,gratis, sänt mig distanshealing.

Om detta slår väl ut i fortsättningen så kan jag faktiskt tänka mig att gå de här reikikurserna som så många anammat.
Jag håller annars inte på med nånting som t.ex tarotkort eller använder nånting i mina s.k ritualer utan jag har bara helt amatörmässigt och på eget bevåg sänt goda tankar till folk och skojat om att jag trollar.
Men det har också fungerat i faktiskt alla fallen som jag provat.
Är inte det rätt så märkligt?
Och fantastiskt?
Jag ska berätta mer noggrant hur jag gjorde och vad som hände en gång då en man blivit så svårt misshandlad att skallen krossades på flera ställen.
Då bad jag även till gud och det gör jag ibland, utan att var så därdeles religoös.
Men även då har jag fått hjälp varenda gång.
Det är ju faktiskt statistiskt lite omöjligt om det bara vore slumpen.

Här hittade jag en trevlig sida om magi och Reiki och annat trevligt=

Jag drog ett tarotkort för dagen och fick följande resultat=
VIPSTARS TAROT VISDOMSKORT

Döden
Dags att förändra, släppa och gå vidare. Släpp gammalt bakom dig, ta in nytt, förändra, se möjligheterna, de kan inte ha varit så många i det förgågna, det spelar ingen roll vad du fastande i, du kan nu frigöra dig...- Använd din livskraft!

Det är faktiskt på pricken där jag befinner mig i dag.:-)

So long!
Har ej rökt!
Pling plong glad!
:-)

1 kommentarer:

Klockan september 08, 2005 5:30 em , Anonymous Anonym sa...

Bra jobbat med rökandet! =) *impad*
/ Kramson

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida