tisdag, september 06, 2005

Husköparsteg 1

smile gjord av mig
äääääe--nu försvann allt igen som jag skrivit och senilare än jag trodde är jag:-((((((((((((((
Ja ja ja. Jag glömde vad för jääävla bokstav som man trycker för att ångra..grr morr!
Trodde faktiskt inte jag skulle glömma det så säg nu inget åt mig ang detta.

Jag skrev massa glada rader om att vi i dag skrivit på de första pappren på huset.
Vi har sett huset IRL och det var as-stort..verkligen skiiitfint.
Lodur heter det och det är ett älvsbyhus.
Vi får välja mellan massa braskaminer.
Vi har fått allt vi vill som t.ex öppenspis och takupa.
Vi ska välja tapeter och massa andra saker snart.
I juni innan min födelesedag bor vi i hus här på tomten. Om vi lever då.
Ses!

2 kommentarer:

Klockan september 06, 2005 9:33 em , Anonymous Anonym sa...

Kan känna din glädje ända hit, Ankie!
You go girl! Inte fanken tänker vi låta er gå "miste" om detta underbara hus, så se till att hålla er vid liv tills dess...annars! *s* ;)
(med tanke på va du skrev sist i db)

*kramar*

 
Klockan september 07, 2005 12:09 em , Anonymous Anonym sa...

CTRL+Z

Skriv ner detta, sätt en lapp på monitorn. Som jag sade tidigare. ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida