måndag, september 05, 2005

Var är M??

[edit]
NU har M kommit hem.
Redan kl 5 och han hade datorn den nya med sig också.
Jag fick gå ut och pissa och passade på att mata och kela med katten som numera bor på vår veranda.
Vill inte berätta vad som hänt med vår toa inne men nu får vi använda ute-dasset.
Så mkt kan jag säga.
[slut edit]
:-( Är orolig.
Har ringt M på mobilen som bara svarar med Ms röst att han inte kan svara just nu.
:-(
Har mejlat utan framgång till hans jobb:-/

Visste inte vad det var för dag då jag vaknade och hade även svårigheter med att minnas det i går också.
Kikade nu i almanackan (det tar alltid tid innan jag kommer mig för att göra det)
& såg då att den 4:e var en söndag och i dag är den 5:e földaktligen måndag.

Vad jag minns så sa M att han skulle se på fotboll hemma i 1:an i stan och därefter komma ut på söndag morgon efter att ha jobbat natt, men ingen M dök upp??:-(

Kan jag hört fel?
Han kanske sa Måndag morgon?

Men vi ska ju kolla in huset vi ska bygga då och han sa även att han skulle försöka ta ledigt några timmar tidigare på natten så han fick sova lite mer för vi ska vara på husvisningen redan kl 13.30 och om han ska komma hem framåt 8-snåret så blir det ju för lite sömn.

Kan jag verkligen fattat så fel?
Han har ju typ då sett på fotboll både lördag och söndag.
-Nån som vet om det var viktiga matcher då?

Är livrädd att nåt ska ha hänt M.
Om han t.ex krockar med bilen så vete tusan om det finns några ledtrådar för sjukhuspersonalen i hans plånbok eller fickor om att vi finns=jag och R??

Hur ska de kunna kontakta nån menar jag?
Måste se till att vi på nåt sätt har telefonnummer i plånböckerna i fall att nåt händer (har hänt?)
GaaaaaaaaaaaH!
Vågar inte känna ens.:-/

Ses!

1 kommentarer:

Klockan september 06, 2005 12:21 fm , Anonymous Anonym sa...

Usch vad obehagligt att du inte når honom. Hoppas du haft kontakt med honom nu i allafall. Kram Eva

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida